Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De prijs zal waarschijnlijk ook nog wel wat stijgen

[/B][/QUOTE]

Mensen die op marktplaats bieden zijn zoooo dom. Vooral als er een vraagprijs bijstaat.
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Maar als je dan te horen krijgt dat hij nog een week aan wil kijken en dat hij liever heeft dat je een bod op Marktplaats doet....wat dan
Origineel geplaatst door Arv
Dat is toch zijn goed recht? Ik snap de fuzz niet. Als ie geen prijs vermeldt dan krijg je weer dat mensen gaan klagen of debiele lage prijzen gaan bieden. Duss

.
Origineel geplaatst door phochos
Ik zou toch maar uitkijken bij zo'n prijs voor een mc202. Ik heb begin vorig jaar via marktplaats een mc202 module gekocht, maar die bleek bij aankomst niet zoveel te kunnen doen. De eigenaar opgebeld en kwam toen te horen dat er nog wel het een en ander aan gemaakt moest worden (dit had hij helaas niet vermeld bij de verkoop van het apparaat). Dus toen kwamen er bovenop de 300 euro (toen voor de mc202) nog eens 150 euro extra kosten erbij.
Dus kijk uit met dit soort dingetjes.
Phochos![]()
Origineel geplaatst door C738
Die koop had ik dus terug gedraaid. Das ook één van de redenen dat ik altijd mijn gear zelf haal, tot in belgie toe (vanuit noord nederland). Liever dat ik 40 euro diesel en een dag verkloot dan dat ik een apparaat thuis heb waar ik niets mee kan, wat me nog meer geld gaat kosten dan dat ik ervoor betaalde en niet te vergeten een hoop ergernis oplevert.
-C-

Origineel geplaatst door C738
Okay okay, daar heb je 100% gelijk in phochos, daar wordt het natuurlijk behoorlijk lastig van om ergens te komen.
Sorry ik had dr even niet aan gedacht.
Robin