MC202 voor 145

Geen geld als ie goed werkt.

Geen adapter erbij, ik hoop wel dat je hem kunt testen daar met een andere adapter.
De prijs zal waarschijnlijk ook nog wel wat stijgen, maar het blijft een leuk bakje :).
Als ik ooit teveel geld heb.... (;))

-C-

De prijs zal waarschijnlijk ook nog wel wat stijgen

Mensen die op marktplaats bieden zijn zoooo dom. Vooral als er een vraagprijs bijstaat. :confused:
Helemaal irritant wordt het als je dan de verkoper belt en zegt dat je geinteresseerd bent. Krijg je zo'n antwoord van: "ja, maar ik heb op marktplaats een bod wat XX euro hoger is."

Grappenmakers
Zo slager, biefstuk 10 euro per kilo? Ik geef je er 12 euro voor!

Effe ontopic:

Inderdaad gelijk kopen. Lekker voor bassen en snerpende leads. :)

[bassen en snerpende leads. :) [/B][/QUOTE]

Ik zag laats een advertentie van een CR-8000 en mail die dude dat ik hem wil overnemen van hem voor de vraagprijs (er was nog niet geboden op de advertentie) en alvoorens krijg je totaal geen reactie dat vindt ik knap kut!!

Mischien zit die dude hier wel op het forum.:duivels: :duivels:

?
Mensen die op marktplaats bieden zijn zoooo dom. Vooral als er een vraagprijs bijstaat.

Ik ben natuurlijk niet zoooooo dom On Acid. Natuurlijk heb ik die vent eerst gebeld en gezegd dat ik het ding wil kopen voor zjin vraagprijs (binnen 3 kwartier). En natuurlijk was ik de eerste die dat tegen hem zei.

Maar als je dan te horen krijgt dat hij nog een week aan wil kijken en dat hij liever heeft dat je een bod op Marktplaats doet....wat dan

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Maar als je dan te horen krijgt dat hij nog een week aan wil kijken en dat hij liever heeft dat je een bod op Marktplaats doet....wat dan

Dat is toch zijn goed recht? Ik snap de fuzz niet. Als ie geen prijs vermeldt dan krijg je weer dat mensen gaan klagen of debiele lage prijzen gaan bieden. Duss

Origineel geplaatst door Arv
Dat is toch zijn goed recht? Ik snap de fuzz niet. Als ie geen prijs vermeldt dan krijg je weer dat mensen gaan klagen of debiele lage prijzen gaan bieden. Duss

Als je een vraagprijs vermeld, en je wil niet de verkeerde indruk vermelden, zet er dan niet je telefoonnr erbij. Dan gaan mensen gewoon via email of mp bieden. Die gast zit dadelijk boven de 200 euro en dan heeft ie zich toch de advertentiekosten bespaard.......cheap ass bastard. Als mensen slim waren geweest hadden ze hem gebeld (en gezegd dat ze het wilden kopen voor vraagprijs), en meteen naar marktplaats een mailtje gestuurd om de ad te laten verwijderen ....vanwege niet houden aan advertentie regels !!

Dan had die geen keus gehad dan verkopen voor 145 (of onder de 200 in ieder geval) ! ;)

Misschien een goede tip voor volgende keer.

och het maakt uiteindelijk toch niet uit wat erop marktplaats gezegd wordt... het gaat uiteindelijk om de goede intentie van beide partijen.

ik heb in 1 week 2x meegemaakt dat ik (telefonisch/mail) contact had met de verkoper en tot een faire deal kwam. Beide heren hebben daarna gewoon botweg de deal verbroken... dus het gaat helemaal nergens meer over.

Och ja, we leven in een vrij land, dus doe maar wat je niet laten kan denk ik dan. Maar zelf ga ik niet in op lui die mierenneukerig bezig zijn.
Verkoop gewoon normaal je spul, en bedenk dat je ook iemand er blij mee kan maken.... tja.

Je merkt het snel zat wat voor vlees je in de kuip heeft. Deze persoon wil gewoon wachten tot er een bod komt naar zijn zin. Dat vind ik helemaal niet zo vreemd ofzo.
En dat ie de kosten voor marktplaats wil omzeilen kan ik me ook voorstellen, dat probeer ik ook elke keer als ik iets te koop zet.

[offtopic]
Marktplaats is trouwens wel easy money voor de mensen dr achter. Ze modereren de site, en per advertentie boven de 200 euro vangen ze 6 euro per advertentie, plus dat je voor het 'kicken' van je ad ook nog wat geld moet betalen.
In het begin zal het wel een stevige investering zijn geweest maar nu werpt het zijn vruchten af :D.
[/offtopic]

-C-

Ik zou toch maar uitkijken bij zo'n prijs voor een mc202. Ik heb begin vorig jaar via marktplaats een mc202 module gekocht, maar die bleek bij aankomst niet zoveel te kunnen doen. De eigenaar opgebeld en kwam toen te horen dat er nog wel het een en ander aan gemaakt moest worden (dit had hij helaas niet vermeld bij de verkoop van het apparaat). Dus toen kwamen er bovenop de 300 euro (toen voor de mc202) nog eens 150 euro extra kosten erbij.

Dus kijk uit met dit soort dingetjes.

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Ik zou toch maar uitkijken bij zo'n prijs voor een mc202. Ik heb begin vorig jaar via marktplaats een mc202 module gekocht, maar die bleek bij aankomst niet zoveel te kunnen doen. De eigenaar opgebeld en kwam toen te horen dat er nog wel het een en ander aan gemaakt moest worden (dit had hij helaas niet vermeld bij de verkoop van het apparaat). Dus toen kwamen er bovenop de 300 euro (toen voor de mc202) nog eens 150 euro extra kosten erbij.

Dus kijk uit met dit soort dingetjes.

Die koop had ik dus terug gedraaid. Das ook één van de redenen dat ik altijd mijn gear zelf haal, tot in belgie toe (vanuit noord nederland). Liever dat ik 40 euro diesel en een dag verkloot dan dat ik een apparaat thuis heb waar ik niets mee kan, wat me nog meer geld gaat kosten dan dat ik ervoor betaalde en niet te vergeten een hoop ergernis oplevert.

-C-

Origineel geplaatst door C738
Die koop had ik dus terug gedraaid. Das ook één van de redenen dat ik altijd mijn gear zelf haal, tot in belgie toe (vanuit noord nederland). Liever dat ik 40 euro diesel en een dag verkloot dan dat ik een apparaat thuis heb waar ik niets mee kan, wat me nog meer geld gaat kosten dan dat ik ervoor betaalde en niet te vergeten een hoop ergernis oplevert.

-C-

C738,

Heel begrijpelijk natuurlijk, maar door mijn handicap en mijn moeizame verplaatsing vanwege mijn uitvallende been (door een mislukte operatie) moet ik me verplaatsen met een Canta invalidenbrommobiel en kan ik geen lange reizen maken en al helemaal niet met het openbaar vervoer. Dus kan ik meestal niet langsgaan bij mensen die dingen aanbieden.

Okay okay, daar heb je 100% gelijk in phochos, daar wordt het natuurlijk behoorlijk lastig van om ergens te komen.
Sorry ik had dr even niet aan gedacht.

Robin

Origineel geplaatst door C738
Okay okay, daar heb je 100% gelijk in phochos, daar wordt het natuurlijk behoorlijk lastig van om ergens te komen.
Sorry ik had dr even niet aan gedacht.

Robin

Geeft niks, Robin, had ik erbij moeten zetten.

Back