Origineel geplaatst door levka
Krijgen die M3X2 VCO's nou PWM denk je ?
Ja, dat staat/stond volgens mij ook aangegeven. Het zou de VCO's iig flink meerwaarde geven tegenover de M3x zonder 2...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door levka
Krijgen die M3X2 VCO's nou PWM denk je ?
Origineel geplaatst door n0_key
En het gaat lukken hoor... Ik ben nr. 3!
happy!happy!happy!

Origineel geplaatst door fuse
...Dat nu iedereen die heeft lopen mekkeren dat er zo weinig hardware uitkomt en zoveel software nu gewoon eens even z'nhoudt. Als je nu nog durft te klagen dan ben je gewoon een watje.

Origineel geplaatst door Yoozer
Dat aanbod voor 1995 ipv 2500 geldt alleen voor de eerste 10 units - n0_key heeft dus dikke mazzel.
Origineel geplaatst door Leo
... ik denk ook dat ken dringend 10 stuks wilde verkopen omdat hij misschien wel zijn prioriteiten bij een vriendin of zo legt.

Origineel geplaatst door Leo
ik wil niks afdoen aan de kwaliteit van macbeth, maar mij bekruipt het gevoel dat ken zo gelukkig is geweest om van zijn hobby zijn werk te maken en dat de kopers eigenlijk ken's hobby financieren. dit is wel erg veel geld.
ik denk ook dat ken dringend 10 stuks wilde verkopen omdat hij misschien wel zijn prioriteiten bij een vriendin of zo legt. nokey mag blij zijn, maar ken mag ook blij zijn met no key (en anderen).
Origineel geplaatst door BananaWorld
Kan iemand misschien omschrijven of een indruk geven wat het specifieke/aparte is aan deze synth. Het is 'apart en anders' vind ik ietwat vaag.
Hoewel ik er overtuigd ben van dat de meeste synths iets aparts hebben, kan ik het hier eigenlijk niet zo goed plaatsen.
Uhmmm... hoeveel 3OSC VCO (discrete componenten) semi modulair synths (met midi) ken je eigenlijk?
De Lassence kom ik dan ff op zo. Maar ken d'r niet meer bedenken op't moment. Misschien nog een beetje de Moog Voyager.
Mij maak je niet wijs dat Ken kan leven van deze bizz.
En wat dan nog?
Die Moogs maken ze ook in een klein k*thokkie. Alsof ome Bob dan een knakenpoetser is omdat hij die 'shit' aan de man brengt? Dan snap ik het verschil tussen beide niet zo erg.
En dan nog. En synth zoals deze kun je ook puur als investering zien. Net zoals italiaanse raspaardjes qua sportauto's.
Welke halfgare koopt een klein raar uitziend kloteautootje met een veels te grote motor d'rin en van die kuipklote stoeltjes die klote zitten en nog niet eens een verkeersdrempel over kan voor 500 ruggen?
Waarschijnlijk iemand met een kleine sjaak achter de rits. (no offence n0_key)
Maar na 2 of 3 jaar is dat kloteautotje wel in prijs verviervoudigd of zo. Dat komt dan wel van pas als je toch aan't scheiden bent van je koopverslaafde coke snuivende fotomodel. (still no offence n0_key)

Origineel geplaatst door n0_key
None taken, je schrijft m'n nick goed, dat is al heel wat voor een Brabander...![]()
)Seconded; ik kan m'n eigen aanvaring met de M3X (en alles wat daar op de Messe toen -niet- tegenop kon) me nog al te goed herinneren. Wat een heerlijke vette funky bak is het toch en wat jammer dat er geen meer nieuw te krijgen zijn (okee, er staat er nog een bij Bluebay maar ik zit te denken dat die site al een tijd niet meer geupdate is, zo'n ding houdt 't daar een week op z'n hoogst uit en gaat dan naar de gelukkige eigenaar toe).Origineel geplaatst door n0_key
Heb je wel eens een Macbeth Studio Systems in je handen gehad? Ik heb voor de koop van mijn M3x heel wat spul moeten verkopen en mensen verklaarden mij voor gek omdat ik zoveel geld aan een monosynth zonder patchgeheugen uitgaf. Ik heb nog nooit zo veel plezier en inspiratie van een synth gehad.
.