mono-poly
Cheff Noodle
Origineel geplaatst door Roel
ho hoen de andromeda dan
Daar twijfel ik nog steeds over of dat een klasieker word.
Die M5 maakt naar mijn idee meer kans om er 1 te worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Roel
ho hoen de andromeda dan

Origineel geplaatst door mono-poly
Daar twijfel ik nog steeds over of dat een klasieker word.
Die M5 maakt naar mijn idee meer kans om er 1 te worden.
Origineel geplaatst door Bass
ligt t nou aan mij of lijkt ie op een ARP Odyssey ???
Origineel geplaatst door Nolet
Ik ben alleen benieuwd wanneer we nu ECHT een foto te zien krijgen van een productiemodel. Dat plaatje van die layout is wel erg lekker al....
) maar goedkoop is nu eenmaal anders. Toch zie ik mijzelf nog wel eens een M5 of een Cwejman kopen eerlijk gezegd; het bloed kruipt bij mij toch altijd waar het niet gaan kan. En we praten toch wel aardig over het summum van kwaliteit met deze synths.Origineel geplaatst door The Q
Dat antwoord van Stekke doet me ineens denken aan de aflevering van Friends gisteren waarin Joey een brief voor Chandler door de thesaurus haalt en er een fantastisch verhaal uitkomt
Anyway volledig off topic maar moest wel ff lachen.
BTW: er is zoiets als een negeer lijst hier op het forum, sinds ik er een paar mensen in heb gezet erger ik me een stuk minder in bepaalde topics.
Origineel geplaatst door Leo
Kijk jij Friends ????
I've uploaded some new sounds taken from the M5 design onto the macbeth website!Origineel geplaatst door The Q
JEUZ!
4500 euro voor een synth... en die mengtafel kan je wel gedag zeggen dusch?![]()
Origineel geplaatst door marcuuu
Bij een van de dealers kost hij 3490 incl de vat http://schneidersbuero.de/english/newsset.html