Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Wat een emoties zo'n fantastisch product kan veroorzaken, subliem!
Laten we ons gewoon blijven focussen op de geboorte van deze prachtmachine i.p.v. af te dwalen naar de 'eikel-van-de-maand-verkiezing'. -> ontopic:
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe geluidsfragmenten omdat de huidige afkomstig zijn uit het vorige prototype (met als ik mij niet vergis een subosc. per osc.!)
Weet iemand van jullie te vertellen of de oscillators gelijk zijn aan die van de M3X?
Als ik te veel geld had zou ik het wel weten :-) maar ben al erg blij met mijn M3X, Voyager, Pro-one en Pulse; genoeg monosynths voor de komende ....
Ik wil wel alle mensen die een M5 hebben besteld feliciteren. Wat een natte droom moet dat zijn zeg!
:{

ligt t nou aan mij of lijkt ie op een ARP Odyssey ???

Origineel geplaatst door mono-poly
Daar twijfel ik nog steeds over of dat een klasieker word.
Die M5 maakt naar mijn idee meer kans om er 1 te worden.

Alleen al om het feit dat de oplage van de M5 waarschijnlijk velen malen lager zal zijn.

Tja hoeiii

als hij IDD deezlfde features en misschien wel sound heeft als de 2600.....

Pfoeeh...hoeveel Euri was hij ook weer ???

Origineel geplaatst door Nolet
Ik ben alleen benieuwd wanneer we nu ECHT een foto te zien krijgen van een productiemodel. Dat plaatje van die layout is wel erg lekker al....

Inderdaad, was al bang de enige te zijn die daar nieuwsgierig naar is. Er moeten zo onderhand toch wel pics bestaan denk ik, of is er een speciale reden om ons die nog even te onthouden? Wel goed voor de mythevorming natuurlijk :)

Ik zie de produkten van Macbeth zeker niet als gebakken lucht (zou ik als M3X bezitter anders toch niet toegeven;) ) maar goedkoop is nu eenmaal anders. Toch zie ik mijzelf nog wel eens een M5 of een Cwejman kopen eerlijk gezegd; het bloed kruipt bij mij toch altijd waar het niet gaan kan. En we praten toch wel aardig over het summum van kwaliteit met deze synths.

Ik heb zonet een emailtje gestuurd om er ook 1 te bestellen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het -weeral- een fantastische bak gaat zijn die over enkele jaren meer waard is dan wat ik ervoor betaald heb, naast het e-i-n-d-e-l-o-z-e plezier dat ik eraan zal beleven natuurlijk.

Origineel geplaatst door The Q
Dat antwoord van Stekke doet me ineens denken aan de aflevering van Friends gisteren waarin Joey een brief voor Chandler door de thesaurus haalt en er een fantastisch verhaal uitkomt :D

Anyway volledig off topic maar moest wel ff lachen.

BTW: er is zoiets als een negeer lijst hier op het forum, sinds ik er een paar mensen in heb gezet erger ik me een stuk minder in bepaalde topics.

Kijk jij Friends ????

Hmmm wat nuancering doet wonderen blijkbaar.

Maar ik durf best wel een fles wijn op te zetten dat Leo binnen 2 jaar ook een M5 heeft gehad.

En met lede ogen heb ik aangezien hoe Ken alsmaar enthousiaster meer ging bouwen en de prijs uiteraard niet achter bleef. En ik ga niet m'n studio verpatsen voor een synth of een lening regelen.

Dan nog liever een DIY kit. Alhoewel ik betwijfel of je zoiets (hetzij met een redelijke achtergrond) ook zelf zou kunnen fabrieken.

Ken heeft er nu 5 aan de man gebracht. Een 6de deal lijkt rond te gaan komen, dus het schiet op. Ik krijg serial 0003!!! Levering 8 tot 10 weken, waarbij hij naar eigen zeggen bijzonder ruim rekent en het deze keer ook wat vroeger zou kunnen worden.

Origineel geplaatst door Leo
Kijk jij Friends ????

euh ... neeh mijn vriending wel en was toevallig in de buurt weet je..

Q kruipt snel weer in een donker hoekje in z'n studio... heeh.. zou Ken nog iets met Barbie hebben?

and what about the cwejmann semi modular ?
lijkt me in ieder geval directe competitie voor de m5

Origineel geplaatst door marcuuu
Bij een van de dealers kost hij 3490 incl de vat http://schneidersbuero.de/english/newsset.html

Wel ff blijven meelezen, want na die opmerking is de prijs dus flink gezakt. Het geheel kost me nu inclusief verzenden en BTW 3520 euri ongeveer... En deze 'dealer' prijs is gewoon een pre-order prijs voor de eerste 10, wat er dus ook bij staat bij die link van jou...

Ik kan verdorie die geluiden niet luisteren hier. Ik moet wachten tot ik thuis ben :bekdicht:

Back