Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Hi All! As promised, there are now new mp3s of the M5 posted on the websight now............also 'click' on the M5 pic for a bigger pic!
I shall be recording yet more sounds v shortly!
Thanks, Ken
http://www.macbethstudiosystems.com

Origineel geplaatst door Ken
Hi All! As promised, there are now new mp3s of the M5 posted on the websight now............also 'click' on the M5 pic for a bigger pic!
I shall be recording yet more sounds v shortly!
Thanks, Ken
http://www.macbethstudiosystems.com

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
probleempje? :D

Origineel geplaatst door divi
probleempje? :D
Veel belangstelling dus!!!

Lijkt me juist geen probleem! :)

De site is weer omhoog... Veel nieuwe noodles om maar eens even een modewoord te gebruiken en check ook die pix:

Attachments

• m5-kbds-a.jpg
    m5-kbds-a.jpg
    49,4 KB · Bekeken: 87
Hee, ik bekijk net de site en nu ziet het er weer uit alsof de M3X2 tòch in productie gaat... HUH?

KEN:

I was just looking at the site and it seems to say the M3X2 is going to go into production after all. What's the story?

Origineel geplaatst door lo-fi
Hee, ik bekijk net de site en nu ziet het er weer uit alsof de M3X2 tòch in productie gaat... HUH?

KEN:

I was just looking at the site and it seems to say the M3X2 is going to go into production after all. What's the story?
Het is niet definitief van de baan. De samenwerking met bluebay wel, maar de M3X2 zou eventueel nog uit kunnen komen, alleen Ken is verstandig... De hoofdaandacht op 1 ding tegelijk leggen!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
alleen Ken is verstandig...

De vraag is, in hoeverre is het benutten van je aardse bestaan door tegen minimale marge bouwen van analoge synthjes eigenlijk verstandig te noemen? :D

De vraag is, in hoeverre is het benutten van je aardse bestaan door tegen minimale marge bouwen van analoge synthjes eigenlijk verstandig te noemen?

Waarschijnlijk net zo weinig als het repareren van al die ouwe zooi. Maar als je daar lol in hebt, is een belangrijk gedeelte al betaald.

Is er hier inmiddels al iemand de gelukkige eigenaar van de M5?!

Nee, ik wacht nog geduldig. Zoals verwacht duurt het al weer flink langer dan verwacht. Ha, dat is nog eens een lekkere zin! :)

Ook niet veel van Ken gehoord de laatste tijd, die komt wel weer bovendrijven... Anders ben ik iig goed het zaadje...

Ik krijg net de offerte van de electricien binnen. Totaal buiten proportie wat mij betreft, veeeeel te duur, maar ex btw wel even het bedrag wat ik aan de M5 heb uitgegeven... :D Damned, voor het nodige perspectief: strax een M5 zonder de benodigde electriciteit om 'm te gebruiken....

Ken leeft nog. En dat was stiekum toch wel een beetje een opluchting :D Want elke keer als hij weer eens van de aardbodem verdwijnt is het maar weer afwachten wanneer ie opduikt...

Tussenstand:

kleine modificaties op de eerste run test-circuitboards
OSC3 krijgt er ook een waveform selector bij
de sliders zijn binnen uit Taiwan

En het kan dus nog wel ffies duren. Bummer, maar wel te overzien.

Heb je nog iets vernomen van de M5?

Origineel geplaatst door n0_key
Ken leeft nog. En dat was stiekum toch wel een beetje een opluchting :D Want elke keer als hij weer eens van de aardbodem verdwijnt is het maar weer afwachten wanneer ie opduikt...

Tussenstand:

kleine modificaties op de eerste run test-circuitboards
OSC3 krijgt er ook een waveform selector bij
de sliders zijn binnen uit Taiwan

En het kan dus nog wel ffies duren. Bummer, maar wel te overzien.

De MacBeth website is inmiddels ge-update

Spannend!!!

Back