Riekoes
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Flesje
Als je dat kan veroorloven wel ja...![]()
Wat een gelul in de ruimte zeg. Maargoed.. je zult het wel als grap bedoelen ga ik maar van uit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Flesje
Als je dat kan veroorloven wel ja...![]()

Hey Nico- the 11 that I talk of, are the pre-order ones...........there are others happening just now- Analogue Haven in the US are taking 5, RL Music have another 2 clients lined up, Midician in Belgium are getting 1, but apparently have a lot of interest happening, MESI in Paris are taking one.......and Schneider Buero have just sold one to Anthony Rother.................this is not bad considering reviews are still to happen..........Keys.de will be the first review out- it's already written up. Sound On Sound are next as is Future Music (UK)...............Electronic Musician in the US are doing a review too. So far if memory serves me right, you are The Netherlands client!............so, you are unique!.........which is good!..........Sorry about the girlfriends, this sort of thing happens
Re. 8 voice. Stay tuned!
Best to you, over there, Ken!
Nouja, ik hoop in ieder geval dat die van jou daar qua levertijd niet onder hoeft te lijden. Ook - review in Keys.de? Goed, die moet ik even in de gaten houden wanneer die uitkomt.Origineel geplaatst door n0_key
Ik verbaasde me ook over die magere 11 stuks, maar gelukkig zit er wat meer vaart in inmiddels.

Origineel geplaatst door Hooihuis
En Nico, ondertussen kijk ik uit naar je mini-review!!!

] dat ik straks m'n ARP2600 droom moet opofferen
. Stop teasing me!!!!Origineel geplaatst door mono-poly
Ik vind de M5 als ik eerlijk moet bekennen wel te groot hoor.
Wat een log ding zeg.
)
)
Origineel geplaatst door n0_key
ik ben na al dat wachten zo fokking nerveus dat ik op het punt sta om naar de fles te grijpen...
Ik weet het, ze blijft maar klagen over te weinig aandacht sinds ik dat ding besteld heb...Origineel geplaatst door fuse
Waarom zo nerveus? Het is geen date met miss Nederland.![]()
Origineel geplaatst door Hooihuis
Weet jij geheel toevallig hoeveel tijd hij nodig heeft voor het vervaardigen van een M5? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...als je bedenkt dat alles handgemaakt is en ze maar met z'n tweeen zijn moet het toch een flink karwei zijn denk ik zo. Kan me er maar moeilijk een voorstelling van maken eigenlijk!
Origineel geplaatst door mono-poly
Hee ik heb geen een keer genoemd dat je betere producties maakt met een exclusiever iets.
Dus ga jij maar lekker over je nek.
![]()
namelijk wel om wat jer mee doet met je spullen
=okzo