Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Mijn telefoon staat ook aan hoor. :D

Hier ook alle lijnen opengezet, dag en nacht voordeeltarief. Ik ben trouwens gek op sjouwen, tillen, hijsen !

:okdan:

Uhm... prettige avond ?

Ja jongens, al het enthousiasme ten spijt, het kolere ding doet helemaal niets!

Reageert nergens op, krijg geen homo-ende ledjes, geen output, niks... Het enige wat brandt is de powerswitch, maar dat is alles...

Best een bummer. Zachtjes, heel zachtjes, gezegd... =(

Roestieg maar...

Ken hing al weer aan de telefoon. Even besproken, is waarschijnlijk de PSU die tijdens het vervoer de geest heeft gegeven. Kan ook wel kloppen, want de doos is bij mijn buren afgeleverd en er zaten 2 butsen in het karton die er doorheen waren gegaan, dus het ding heeft wel een paar klappen gehad. Ik had zeker moeilijk gedaan als ik 'm zelf zo ontvangen had.

Ken stuurt morgen een nieuwe PSU met instructies om 'm er in te knallen. Paar draadjes solderen en dat is alles. Ds aanstaande vrijdag zou het hele spul weer moeten werken als het meezit.

Shit happens...

Ja, een hele grote hele dikke oversizede kartonnen doos, ingepakt in platen piepschuim en zakken vlokken... Achter de deuken/beschadegingen zat dan ook minstens 10cm vulling voor de synth, dus het ding is niet beschadigd, maar als die hufters bij de Fedex er mee gaan lopen smijten, dan kan je verpakken wat je wilt, maar daar doe je niks tegen...

Origineel geplaatst door n0_key
Ja jongens, al het enthousiasme ten spijt, het kolere ding doet helemaal niets!
Wer-ke-lijk, dat verzin je toch niet :X

Man, wat jammer :(.

Je krijgt toch zwaar de tibetaanse vlekschijt van die post-'services' overal!! :(

Maar toch gefeliciflapstaart met die ubergeile synth! :mega:

2 butsen in het karton...dat was met mijn G-5 ook gebeurd (deze had geen schade, techn en optisch)
aan de onderkant...dit gebeurd met het steekkarretje.

Toen mijn G5 aan de deur werd gebracht gooide die chauffeur letterlijk die doos in mijn
gang, met als dooddoenner dat het wel allemaal zwaar tillen is.
Dat had hij niet moeten zeggen (dat weet hij nu zeker, en vergeet hij zijn leven niet meer)
wordt dan papierprikker, de hufter.

Toch dan maar een het gepersonaliseerde serienummer showen :D

Attachments

• ns0003.jpg
    ns0003.jpg
    65,7 KB · Bekeken: 111
En om even te laten zien hoe groot dat ding wel niet is, een foto met ons aller Vizion. Ook al omdat ik weer eens als een zak stro op de foto stond...

Attachments

• vizionenknopjes.jpg
    vizionenknopjes.jpg
    191,8 KB · Bekeken: 113
Ook al omdat ik weer eens als een zak stro op de foto stond...

Kom kom, niet zo verlegen..:D

Tsja, heel jammer dus - zo van 't werk, Nico op je voicemail - snel 't vreten naar binnen douwen
en niet eens tijd hebben om wat make-up op te doen voor de foto 8o)

Nee dat was dus een hele teleurstelling om dan niet even de power van dit magnifique apparaat
te kunnen uittesten =(

('t uittasten was wel lekker8D )

Valt er nog wat te sewen dan?
Ik bedoel als die gasten hebben lopen smijten (en dat geloof ik direct) dan zouden ze normaal gesproken toch voor de kosten op moeten draaien. Of hebben ze zich weer goed ingedekt en komen ze er weg mee?

Die gasten betalen nog niet eens uit als ze een synth dubbelgevouwen afleveren. Verzekeren is een farce en eigenlijk alleen relevant voor kwijtraken oid.

Bovendien heben die flikkers een pakket van 3500 ballen bij de buren afgeleverd en heb ik geen poot om op te staan, want ik heb helemaal geen aantekening kunnen maken van de beschadigde doos. Overigens hoeft een doos helemaal niet beschadigd te zijn. Als die gaylords het ding een paar keer plat laten vallen is het ook maar de vraag of het heel blijft. Je kan daar eigenlijk niet tegenop verpakken. Zeker niet met zulke grote dingen.

Bij de weg, vooralsnog doet Ken het weer erg netjes. Gelijk een nieuwe PSU opsturen op zijn eigen kosten, dat scheelt weer 500 euri heen en weer shippen met alle risico's vandien. Hij zat er zelf ook meer mee dan ik geloof ik. Ik vind het eigenlijk wel toepasselijk. Ik heb in de week van 5 oktober 2004 doekoe overgemaakt. En dan is het ding er eindelijk, heb je dit. Kom op, jullie moeten nageven, dat is een bijna kosmisch staaltje humor.

Nico, wat heb jij een pech....inderdaad een domper zeg - eindelijk je langverwachte M5 binnen (vers van de pers) en dan doet hij het niet. Aangezien Ken hem ongetwijfeld helemaal heeft nagelopen zal het euvel naar alle waarschijnlijkheid inderdaad door cq. tijdens het transport ontstaan zijn. En dat begrijp ik niet: er staat toch vast wel op de doos dat de inhoud breekbaar is oid? Of ben ik nu vreselijk naief en smijten ze er evengoed mee in dat geval, alleen iets minder hard?

Zal allemaal wel goed komen uiteindelijk maar ik kan me hier nu al kwaad over maken eerlijk gezegd. Zeker als je bedenkt hoe hoog die transportkosten nog zijn. Mijn vertrouwen in dit soort vervoerders (FedEx is niet bepaald de kleinste) wordt hierdoor nu niet bepaald groter.

By the way, zijn al te heftige schokken niet schadelijk voor bijvoorbeeld de galmveer of is dat een lulverhaal?

Ik hoop dat je die voeding snel hebt en dat het apparaat werkt en klinkt als een beest! Voorlopig kan je er alleen maar naar kijken... :stupid

(beste stuurlui mode ON)

Kortom: volgende keer toch maar gewoon zelf ophalen in een gehuurd busje.
Heckler & Koch bij de hand, knappe jongen die dan nog een deuk in je doos wil maken.... ;)

Slaap ze, vanavond! :duivels:

Bij de weg, vooralsnog doet Ken het weer erg netjes. Gelijk een nieuwe PSU opsturen op zijn eigen kosten, dat scheelt weer 500 euri heen en weer shippen met alle risico's vandien. Hij zat er zelf ook meer mee dan ik geloof ik. Ik vind het eigenlijk wel toepasselijk. Ik heb in de week van 5 oktober 2004 doekoe overgemaakt. En dan is het ding er eindelijk, heb je dit. Kom op, jullie moeten nageven, dat is een bijna kosmisch staaltje humor.

Vind je dat netjes dat je in oktober 2004 geld hebt overgemaakt en nu pas wat ziet of wist je dat van te voren?

Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat paketten bij de buren worden afgeleverd ipv bij jou zelf thuis. Ik heb dat zelf één keer meegemaakt en was verbaasd dat mijn buurman mij een microwave xt in m'n handen drukte ipv de koerier. Niet dat ik ruzie met hem heb, maar vind dat een belachelijke manier van werken.

Zo heb ik een Wersi Matic CX1 naar Sander02 gestuurd een halfjaar geleden in zelfgemaakte bekisting, en mooi dat de Wersi half uit elkaar lag toen deze bij Sander aankwam, en mooi dat TPG ons afgepoeierd heeft en er een dermate sterk ontmoedigingsbeleid er op na gehouden heeft dat ik mooi naar mijn centen kan fluiten. Brieven aan TPG worden gewoon genegeerd door hen, bellen is zinloos..
Ik heb het onderling met Sander geregeld natuurlijk, maar het zuigt vreselijk grote tijd! K#T T#G! enzo..

Ken is een goeie gozer, hij neemt de verantwoording voor iets waar hij niets aan doen kan, echt heel netjes van hem, maarja.. er staat ook veel op het spel dan :)

enniewee.. gave bak! Zwaar kewl!

Back