Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Origineel geplaatst door olafmol
wat heb jij voor rare buren dat ze elke keer voor beschadigde pakketten van hun buurman tekenen????

Dat niet alleen, wat doen die kneuzen dat ze pakketjes niet heel kunnen afleveren?

Ik zou 2 foto's opsturen - 1 met gaten van de eerste lading, 1 met gaten van de 2e. En dan in lettergrootte 32 erbij "Ezels stoten zich maar 1 keer aan dezelfde steen."

Maarrr, goed te horen dat nu je hemel op aarde werkelijkheid is geworden :okdan:. Zorg er wel voor dat we niet over 2 weken in de krant lezen dat er iemand is gevonden met een grijns op z'n gezicht, doodsoorzaak een combinatie van pure extase, en vocht- en voedseltekort wegens het er niet van af te slaan zijn :D.

Origineel geplaatst door Yoozer

Maarrr, goed te horen dat nu je hemel op aarde werkelijkheid is geworden :okdan:. Zorg er wel voor dat we niet over 2 weken in de krant lezen dat er iemand is gevonden met een grijns op z'n gezicht, doodsoorzaak een combinatie van pure extase, en vocht- en voedseltekort wegens het er niet van af te slaan zijn :D.

Nounou, hemel op aarde. Het is fijn, maar hemelse taferelen vereisen toch wat meer echtje tietjes :D

Ik moet werken. Brandoefeningen. Dat soort grappen. Ik heb eerder last van ontwenningsverschijnselen... :bekdicht:

Nou gefeliciteerd Nico,
Al dit geluk is je van harte gegund, zeker na het lange wachten

de titel en datum v/d 1e post in dit topic (.."ready to rock & roll"...), zijn toch iets minder stellig gebeleken, maar uiteindelijk is alles goed gekomen. :halleluja

Jullie gaan het niet geloven, maar na overleg met Ken is duidelijk geworden dat ik alsnog een nieuwe ga krijgen. Gisteravond toen ie voor het eerst aanging zei ik gelijk al tegen Eugene dat het niet in orde was, Eus hoorde het zelf niet en ik was moe, dus ik heb er vandaag nog een keertje rustig naar zitten luisteren.

Ik heb een stukje audio opgenomen en het aan Ken verstuurd en die zei gelijk hetzelfde. Ik krijg dus op zijn kosten een nieuwe, die gaat ie waarschijnlijk volgende week bouwen. Erg vervelend, want het ding heeft bij hem na de reparatie letterlijk een volle dag aangestaan zonder problemen en er kan nu weer dik 500 euri stukgegooid worden aan vervoer. Pis. =(

Such is life in big city.. :o:
Nou ja, heb je later in ieder geval wat te vertellen, in het bejaardentehuis...

Tsjonge jonge, dit begint toch wel nare vormen aan te nemen. Zeer vervelend voor zowel jou als Ken...Ik hoop van ganser harte dat het aloude spreekwoord "3 x is scheepsrecht" straks voor jou van toepassing is, en snel ook!

Een gewaardeerd forumlid merkte laatst (half serieus?) op dat het misschien een idee zou kunnen zijn de M5 zelf op te halen van dat eiland, zodat het waardevolle pakketje niet in handen valt van die FedEx-rausdouwers. Ik ben het nog steeds niet van plan, maar ik moet toegeven dat ik er toch steeds vaker aan denk....

In tegenstelling tot wat de laatste post van Levka suggereert zou deze thread nog wel eens wat langer kunnen worden :(

"Dit zijn 1 van die van die nare verhalen" :( Pech man?! =(
Goed nieuws! Het komt wel goed!!! :D

succes...

Erg zonde.

Vraag je je wel idd af of die <vul scheldwoord in> bij Fedex wel iets fatsoenlijks kunnen vervoeren.

Als je bij de 3e keer weer gaten in de doos hebt kun je net zo goed die doos weer retour sturen want dan weet je bijna wel zeker dattie weer een paar keer gestuiterd heeft.

Licht je buren van tevoren in géén doos met gaten te accepteren.

En misschien is het idee een ander verzendbedrijf te overwegen?

ik vind jouw buren wel behoorlijk verdacht!

dit is echt zonde ,zo'n verhaal als dit verdiend een goed einde!
we leven met je mee ouwe!

Sorry jongens, maar ik vind dat dit erg weinig met mijn buren heeft te maken. Ik vind het bijzonder vervelend om ze met dergelijke dingen op te zadelen en ik ga al helemaal niet aan ze vragen om dingen aan een inspectie te onderwerpen. De Fedex heeft de verantwoording om het aan mij af te leveren, ze moeten het helemaal niet bij de buren afleveren, ze komen nog maar een keer langs.

idd, zijn je buren niet een beetje gek aan het worden van je synthesizer-gedoe? :duivels:

maarre.....toch vreemd dat zo'n duur apparaat al 2 keer kapot gaat door de shipping..... het lijkt er bijna op dat ze ofwel bij fedex heeeeeeeeeeele rare dingen doen, of dat Ken z'n apparaat niet geheel transport-vriendelijk heeft gebouwd....dat laatste lijkt me dan het meest waarschijnlijk? aangezien er volgens mij wel vaker synths via pakket-diensten worden verzonden die het wel blijven doen.........

ik zou em denk ik idd met de auto zelf gaan ophalen.........geen gein..

ligt het trouwens niet gewoon aan het feit dat we hier met een ander voltage werken dan in de UK ??? :D

1 ding voor op het lijkt me een gruwlijke bak

Maar dit zegt misschien ook wel wat over de kwaliteit van de m5 maar dat ik hoop het niet!
Wil zelf ook wel graag zo'n monster:)

Kan je geen andere shipper nemen?

suc6 met je m5...komt zeker goed:)

Origineel geplaatst door olafmol
idd, zijn je buren niet een beetje gek aan het worden van je synthesizer-gedoe? :duivels:

maarre.....toch vreemd dat zo'n duur apparaat al 2 keer kapot gaat door de shipping..... het lijkt er bijna op dat ze ofwel bij fedex heeeeeeeeeeele rare dingen doen, of dat Ken z'n apparaat niet geheel transport-vriendelijk heeft gebouwd....dat laatste lijkt me dan het meest waarschijnlijk? aangezien er volgens mij wel vaker synths via pakket-diensten worden verzonden die het wel blijven doen.........

ik zou em denk ik idd met de auto zelf gaan ophalen.........geen gein..

ligt het trouwens niet gewoon aan het feit dat we hier met een ander voltage werken dan in de UK ??? :D
Ken heeft er inmiddels iets van 10-15 geshipped (door de Fedex) zonder een enkel probleem, alleen bij de mijne lijkt het fout te gaan. Lijkt me dat het weinig te maken heeft met de bouwkwaliteit van de M5, die is zoals gewoonlijk op z'n minst prima.

Ik vroeg hem gisteren nog of hij die dingen een naam geeft. De mijn is dan een Damian, of een Beelzebub. Misschien had ie eerst wel serienummer 0013 ipv 0003. :)

Ik krijg een nieuwe. Gewoon weer zonder gelul. Weer dik 500 euri shipping. Erg vervelend voor Ken, maar hij lost het weer prachtig op. :halleluja

Het komt goed.
Je moet wel stalen zenuwen en engelengeduld opbrengen, maar dan heb je wat moois.
Ach, als ie er weer eenmaal staat dan went dat ook weer hoor.8D
Iets begeren is vaak mooier dan het bezitten.:geslaagd:

Origineel geplaatst door Vizion
A wise old man once said..

=) :P 8o)

Jij moet vooral goed zo doorgaan...}:| :D

(BTW...Martijn heeft de nieuwe EMU chip net binnen....toch even goed nieuws8o) )

Omdat ik natuurlijk in de tussentijd wel wat zit te kloten kan ik best zo nu en dan nog een mp3tje plaatsen. De osc's klinken niet knap, net alsof ze continue licht gemoduleerd worden, maar dat staat het maken van wat dikke ranzigheid niet in de weg, toch?

Vetjaz!

We beginnen met osc3, tikje pwm door de random output, tikje unstable, zo vcf1 in, en vanuit de audiomikser van vcf1 in de external input amplifier, flink opendraaien, de output ervan in vcf2 die staat op standje notch. Vanuit beide filters naar de miksert met een heel klein tikje panning.

Vervolgens spelen wij wat met de filters, cutoff, q, notch en de env1 decay.

Daarna draaien wij op beide filters de output van de ringmod erbij, die gevoerd wordt door osc1&2. Die staan net als osc3 op square en worden wat gepwm-ed door lfo1&2.

Vervolgens spelen wij wat met de filters, cutoff, q en notch.

:okdan:

Back