Unitor vs. AMT8

Ensemble

Ouwe rot
Hallo mensen,

Kan iemand mij vertellen wat nou precies het verschil is tussen deze twee?

Behalve de prijs dan.

:biertje:

hm

hm

Ok Fuse,

Maarre je bent een knappe vent als je het verschil in een paar minuten vind.

Want had zelf al via search gezocht en kon even snel niet vinden wat het verschil nou eigenlijk was.

Maar goed. Ik zal even verder kijken dan mijn toch al lange neus lang is.

8o)

Samenvatting

Logic = AMT/Unitor
Steinberg = Midex

Meer hoef je echt niet te weten

Origineel geplaatst door fuse
Samenvatting

Logic = AMT/Unitor
Steinberg = Midex

Meer hoef je echt niet te weten

Niet zo nou fuse.

Hij vraagt naar het verschil tussen de Unitor en AMT. Als je het niet weet post je toch gewoon niet?
Het belangrijkste verschil is dat de Unitor SMPTE heeft, en wat andere sync mogelijkheden die maar enkelen gebruiken. Als je hele ingewikkelde dingen wil doen met het slaven van professionele videorecorders enzo heb je de Unitor nodig, maar voor de rest van de wereld is de AMT ruim voldoende.

Bij deze m'n excuus.

Door de stront in m'n ogen las ik 'Midex8 vs. AMT8'

lo-fi had heeft het bij het rechte eind btw

Een Unitor8 heeft SMPTE in en uitgangen. (SMPTE --> spreek uit: semptie)

Dit is te vergelijken met "midi time code". Het is een synchronisatie optie. Deze wordt veel gebruikt in de filmwereld. De wat oudere en professionele apparaten (zoals tape recorders) hebben deze synchronisatie vorm ook. (Alle poppen in het Carnavals festival in de Efteling lopen synchroon op SMPTE).

Als je gewoon met synths en computers muziek maakt hebt je SMPTE niet echt nodig ofzo.

Verder zit er op een Unitor8 nog een click input Dit is een analoge jack input waar je pulsen in kan gooien of waar je een footswitch op kan aansluiten. Hiermee is het mogelijk om bijvoorbeeld de computer synchroon te laten lopen aan de kick drum van een drummer.
Hoe goed dit werkt weet ik niet...ik heb het namelijk nooit uitgeprobeerd.

Hoeveel wil je er voor hebben Errol?

Hoeveel wil je er voor hebben Errol?

:biertje:

Bij deze m'n excuus.

Door de stront in m'n ogen las ik 'Midex8 vs. AMT8'

lo-fi had heeft het bij het rechte eind btw

No problem Fuse.

Je zit tenslotte zo dicht bij die 10.000 dat ik me kan voorstellen dat je wat opgewonden bent:biertje:

Ehmm... ik wordt alleen opgewonden van een mooie vrouw of een mooie synth. (in willekeurige volgorde uiteraard) :)

Back