Slipperman
Rooibosje iemand?
leuke is dat hij ook met zijn spul op muziek.2ehands.nl staat 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

leuke is dat hij ook met zijn spul op muziek.2ehands.nl staat
Origineel geplaatst door justin
Nog een flapdroldie de zooi in de zeik probeert te nemen. Ik geef jouw de hoogste prijs,mail mij vandaag,stuur je synth op en je hoort nooit meer wat van me
Opsluiten dat schorem.
![]()
debesteprijs
Vers lid
Geregistreerd sinds: Oct 2004
Ik woon in:
2 berichten geplaatst.
Moog Voyager 2003 !!voor 650 Euro
Moog Voyager , de anniversary edition !!
Koopje uit faling, ook andere synths en modules te koop uit faling van bekende musicstore.
Op aanvraag krijg je een volledige lijst toegezonden.

Origineel geplaatst door demian
Ik moet eerlijk zeggen dat als iemand een nord lead 3 koopt van iemand of vergelijkbaar voor 350 euro dat ik dat eigenlijk schandalig vind.
Of, de verkoper is gek en moet eigenlijk beschermd worden tegen zijn domheid en niet beroofd vanwege zijn domheid
of, de gear is gestolen en mag dus niet verhandeld worden
Ik vind het dus niet zo netjes dat iemand er op in zou gaan als het waar mocht zijn ..
Origineel geplaatst door Acidfever
HEt was blijkbaar echt. Op het te koop aangeboden forum meld een forumlid het setje te hebben opgehaald voor 550 Euro.
De koop van het jaar al mag ik het zelf zeggen!

Origineel geplaatst door chrizz
Er staat nu ook een moog voyager anniversary edition op sf voor 650 euro![]()

) wees op je hoede, net als bij e-bay betekend "if it looks to good to be true, it probably is"Origineel geplaatst door Waveglider
--Ofwel (en ik denk dat het dit is) is het gewoon een manier om zo veel mogelijk email adressen (op vrij legale manier) te verkrijgen van synth liefhebbers... dus niet verschieten dat je straks allerlei spam in je bus krijgt van gearshops.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|