VirusC Nord3

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heb dat soort dingen wel vaker gezien, meestal een naaistreek van een ander.

Nog een flapdrol:erm: die de zooi in de zeik probeert te nemen. Ik geef jouw de hoogste prijs,mail mij vandaag,stuur je synth op en je hoort nooit meer wat van me:duivels: Opsluiten dat schorem.:slotje:

Er staat nu ook een moog voyager anniversary edition op sf voor 650 euro :frons:

Origineel geplaatst door justin
Nog een flapdrol:erm: die de zooi in de zeik probeert te nemen. Ik geef jouw de hoogste prijs,mail mij vandaag,stuur je synth op en je hoort nooit meer wat van me:duivels: Opsluiten dat schorem.:slotje:

Ha, je bent me net voor! Wat een mafketel ja, hij vraagt er om, om overstroomt te worden met mailtjes van gearlijsten van forumleden, met wat hij zou bieden voor welke synth.
Lekker van dit forum afduwen dit soort types, zou'k zeggen.

debesteprijs
Vers lid

Geregistreerd sinds: Oct 2004
Ik woon in:
2 berichten geplaatst.
Moog Voyager 2003 !!voor 650 Euro

Moog Voyager , de anniversary edition !!
Koopje uit faling, ook andere synths en modules te koop uit faling van bekende musicstore.
Op aanvraag krijg je een volledige lijst toegezonden.

Volgens mij is het inmiddels tijd dat de modjes ff de IP tabel d'r bij gaan pakken.

Edit: zowhee! klaar terwijl u wacht :D

Origineel geplaatst door demian
Ik moet eerlijk zeggen dat als iemand een nord lead 3 koopt van iemand of vergelijkbaar voor 350 euro dat ik dat eigenlijk schandalig vind.

Of, de verkoper is gek en moet eigenlijk beschermd worden tegen zijn domheid en niet beroofd vanwege zijn domheid
of, de gear is gestolen en mag dus niet verhandeld worden

Ik vind het dus niet zo netjes dat iemand er op in zou gaan als het waar mocht zijn ..

Ben ik het mee eens. Een koopje is nooit weg, maar op zoiets zou ik niet ingaan, of als ik het graag wilde hebben, een reële (scherpe) prijs bieden, zodat ik een koopje had, maar wel fatsoenlijk.

Origineel geplaatst door Acidfever
HEt was blijkbaar echt. Op het te koop aangeboden forum meld een forumlid het setje te hebben opgehaald voor 550 Euro.

De koop van het jaar al mag ik het zelf zeggen!

Dit is toch dé nachtmerrie van iedere hardware liefhebber? Mocht dit echt waar zijn, dan zou ik dat zelf nooit willen weten... het idee alleen al dat je dat zelf in huis had kunnen hebben, argh.....!! =( =( =(

Origineel geplaatst door chrizz
Er staat nu ook een moog voyager anniversary edition op sf voor 650 euro :frons:

Zag 'm ook al staan op marktplaats. Klopt geen moer van volgens mij.
Die Nord & Access advertentie was ook te mooi om waar te zijn. Heb ze even gemailed en uiteraard geen reactie.

Het zijn telkens "nieuwe gebruikers" die deze spullen adverteren en de voorwaarde is dat het handje contantje nog dezelfde dag moet worden opgehaald. Dat klinkt als hete waar of als een hele HELE suffe grap.

Voordat je met vage aanbieders in zee gaat: In Rotterdam en Amsterdam zijn diverse bendes actief die middels advertentiesites veel gewilde electronica voor belachelijk lage prijzen aanbieden (met name computeronderdelen, telefoons etc). Mensen die daar op gereageerd hebben werden vervolgens met een l#lsmoes om de tuin geleid of de harses ingeslagen waarna de daders uiteraard met de meegebrachte geldsom verdwenen. Ga dus niet alleen op stap met een smak geld onder je arm en denk even na voordat je op een bod dat "te mooi om waar te zijn" is, ingaat en afspreekt op een of andere vage plek
:smeris:

Als ik zo de post van lynxxx lees dan zou het maar zo kunnen zijn dat er zo'n bende(lid) op ons forum rond probeert te hangen. Da's info waar je wat mee kan tnx!

Dat soort scam zie ik trouwens ook vaak bij motoren (yup Q is tevens motormuis) van Nigeriaanse(?) bendes die de beste prijs geven en enpassant 200.000 euri op je rekening willen zetten omdat het toevallig even zo uitkomt (¿que)

Kortom: iedereen (en scratch in het bijzonder ;) ) wees op je hoede, net als bij e-bay betekend "if it looks to good to be true, it probably is"

volgens mij zijn er 3 opties:

-Ofwel is het een oplichter

-Ofwel is het een onschuldig slachtoffer van een grap... iemand heeft die advertenties onder zijn email adres gezet ofzo.

--Ofwel (en ik denk dat het dit is) is het gewoon een manier om zo veel mogelijk email adressen (op vrij legale manier) te verkrijgen van synth liefhebbers... dus niet verschieten dat je straks allerlei spam in je bus krijgt van gearshops.

Origineel geplaatst door Waveglider
--Ofwel (en ik denk dat het dit is) is het gewoon een manier om zo veel mogelijk email adressen (op vrij legale manier) te verkrijgen van synth liefhebbers... dus niet verschieten dat je straks allerlei spam in je bus krijgt van gearshops.

Dat laatste dacht ik dus ook toen ik die gasten mailde. Dus daar heb ik maar effe een ander accountje voor gebruikt :)

Dit is gewoon een grap van iemand!
En wel een grap van iemand die zelf zeker wat van synth's afweet.
Geen oplichter of jatteritus dus waarschijnlijk.

Het gaat hier om een virus c en een nl 3.
Kortom de 2 meest gewilde en 2 bijna duurste synth's op de markt.
Nu ook nog een Minimoog voyager .....:D

Tis waarschijnlijk iemand met een zware gear frustratie die op deze rare manier uit..welke gear hij zelf graag zou willen hebben.

Kortom: een echte Oetmongool denk ik!

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back