Ben jij Synthofiel of niet ?
Ja zeker.
Als ik getallen zie als bv 303, 808, 909, enz dan moet ik altijd aan de betrefende machine denken die dat type nummer hebben. Als ik overdag naar de radio luister probeer ik altijd te beluisteren of ik Tb, 909, JP 8000 of een Virus in de huidige dansmusic hoor. OF in de wat oudere muziek of het DX of Analoog is wat ze gebruiken.
Voor de rest denk ik op m`n werk toch wel 50% van de dag aan muziek maken van wat zou ik nog in m`n trek kunnen gooien of ik bedankt een nieuw begin voor m`n track zodat als ik thuis kom meteen weer vol ideen zit. Denk ook vaak van wat voor vage routes ik nou weer met m`n virus kan bedenken.
Op m`n werk zit ik vaak op een heftruck en daar zit bij het stuur een pot knopje voor de acceleratie (de attack

van dat ding, zit ik erg vaak ff met m`n vingers aan om dat het zo`n lekker gevoel is om met knopjes te draaien en ook in de kantine moet de afstand bediening het af en toe ontgelden daar zit nl. een zwaar rulexte knuppel op dat je zo lekker met je vinger... ah laat ook maar.
Andere hobby`s op muziek maken na heb ik niet en ik maak eigenlijjk ook liever nieuwe geluiden dan nummers, maak het vaak genoeg mee dt ik ik tot veel te diep in de nacht in m`n virus of Jp zit verdiept en de tijd helemaal vergeet.
Voor de rest als ik muziek luister, luister ik meetsal wel hoe het in melkaar zit kwa op bouw etc. en tel ik ook regelmatig mee, gaat automatiche. Luister ook altijd muziek als ik ga slapen en ook daar tel ik vaak mee in m`n hooft wat weer een voordeel is dat ik erg snel in slaap val.
Als er hier op het foruym een synth word aangebodeb of besproken die ik nog niet ken is het altijd meteen ff naar vintagesynth.com om ff een plaatje en wat extra info er over te vinden.
O ja en film`s kijk meestal meer voor samples dan voor de film zelf.
En vrouwen laat ik al helemaal links liggen omdat ik bang ben als ik een vriedin heb dat ik minder toe kom aan m`n muziek en tja welke vrouw kan er tegen mijn Virus op.