Eerste indruk SF update

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik heb de indruk dat de site enorm traag is geworden. Dat lijkt zo op 2 locaties, op mijn 2 imacs. Ook het gekozen lettertype is op de smartphone veel te groot naar mijn beleving. Zo moet je heel veel scrollen om recente berichten te zien.
Verder kan ik er nog niet veel over zeggen. Zal wennen worden.
Toch een duim voor 't team.

Er zijn (helaas) duidelijke performance problemen en wanneer het forum de 500 actieve gebruikers nadert gaat de boel soms zelfs onderuit. Daar moet uiteraard een oplossing voor worden gevonden en men is druk bezig met het bekijken van mogelijke oplossingen.

Er zijn (helaas) duidelijke performance problemen en wanneer het forum de 500 actieve gebruikers nadert gaat de boel soms zelfs onderuit. Daar moet uiteraard een oplossing voor worden gevonden en men is druk bezig met het bekijken van mogelijke oplossingen.

Ik merk vooral dat ie traag wordt als ik ingelogd ben, normaal log ik nooit in als ik niets hoef te posten.
Viel me gelijk op. Moet wel even wennen aan die blauwe zijkanten trouwens...

hier is het even snel,,
mn vorige reply wordt eerst wel goedgekeurd,, hmm,,dat gaat veel werk zijn, omdat altijd te gaan doen voor het sf team

en vooral,, mijn typen op de ipad moet ik steeds nabewerken, met typfouten enzo, eruit te halen, dat gaat dan nog niet

Nieuw forum, bekende namen maar allemaal vreemde gezichten.. zo'n beetje iedereen.. :D Je avatar (als je die nog ergens hebt) opnieuw uploaden helpt..
En het navigeren is nog maar onwennig.. maar da's gewoon je weg weer ff vinden..
Vriendenlijstje heet volgers, maar moet je op je avatar voor drukken.

Ow.. en voorheen kon altijd een icoontje indrukken als je naar het laatst geplaatste bericht wilde, dat staat er nu niet meer.. maar naast het tijdstip dat het laatste bericht is geplaatst zit wel een hyperlinkje verscholen.. :)

Gekleurde tekst toepassen kan volgens mij niet, of zie ik iets over het hoofd?
Forumnamen met chocolade-gekleurde letters zijn wel nog steeds in die oude vertrouwde bruine kleur :D

btw.. ik mis ook de weergave van forumnamen die altijd ergens onderin stonden.. hoe kan ik nu zien of het ergens gezellig is?

ik vind het weer verrassend goed werken, mooi eruit zien en erg handig in het gebruik voor iets waar ik niets voor heb hoeven doen.

Negeerlijstje verstopt , maar ergens gezien
vriendenlijst (volgers???, noord koreaanse connecties ;-) ) blijft onzichbaar
avater wel in profiel te zien ,( nog) niet in posts
vervelend vind ik dat bij berichten nieuw of vandaag , je opeens de hele marktplaatslijst erbij cadeau krijgt
verder even wennen
in ieder geval al bedankt voor alle inspanningen tot dusverre !!

ik vind het weer verrassend goed werken, mooi eruit zien en erg handig in het gebruik voor iets waar ik niets voor heb hoeven doen.

Ja, vooral omdat 70 % van het scherm nu leeg is. Dat vind ik een hekel punt van de nieuwe look: veel te veel leeg. Niet iedereen heeft 29999x367733 pixels!

En ik mis nog steeds de "ga naar eerste ongelezen bericht". Als die functie er niet meer is dan...

Hier heb ik juist geen problemen met de snelheid. Gewoon lekker soepel.

Wel is inderdaad de draad "Congrats" verdwenen, waar ik gisteren nog in had gepost...

Ik moest héél hard zoeken naar waar ik moest inloggen (desktop), valt totaal niet op.
Zit dus helemaal boven in beeld in een balk die dezelfde kleur heeft als mijn browserwindow.

Hebben jullie wel php 7 draaien op de server? Als je dit nog op php 5 draait dan verklaart dat een hoop qua snelheid.

zoals ik elders al schreef vind ik het nieuwe forum tot nu toe qua vormgeving niet vervelend.
Ik vind alleen de zoekresultaten nogal eh...wennen en mis ik echt het klikken naar de laatste ongelezen post.

In hoeverre dit echt ontbrekende functies zijn of dat ik nog dingen moet ontdekken weet ik niet.

Sommigen hebben echt geen geduld,de moderne kwaal van tegenwoordig,vraag me af hoe die bezig zijn in een file,of hoe die koken.

FF half uurtje bezig geweest oude berichten verwijderen wat Leo al noemde...verder wel fijne update...

Jaaaaa!!!! Eindelijk werkt t fatsoenlijk op m'n mobiel. Wat had ik een hekel aan de oude site layout voor m'n mobiel. Maar eindelijk fatsoenlijk te gebruiken op m'n mobiel!!

Raar met een update, handigen dingen verwijderen. Peiltje was echt handig. Frontpage is ook shit. Rubriek nieuws. Was prima zo als het was. Nieuwe kleuren zijn ook niet mooi/ nieuwe Logo is wel mooi. Was ook eigenlijk al mooi. Denk beter dat ze die update uit hadden moet stellen met minder goed weer. Nu het is vernieuwd kijk niet meer zo veel syntforum. Onoverzichtelijk geworden. Frontge zoals het was graag ff terug zetten en dan rechts ook dioe twee rubrieken.

Back