Raar met een update, handigen dingen verwijderen. Peiltje was echt handig. Frontpage is ook shit. Rubriek nieuws. Was prima zo als het was. Nieuwe kleuren zijn ook niet mooi/ nieuwe Logo is wel mooi. Was ook eigenlijk al mooi. Denk beter dat ze die update uit hadden moet stellen met minder goed weer. Nu het is vernieuwd kijk niet meer zo veel syntforum. Onoverzichtelijk geworden. Frontge zoals het was graag ff terug zetten en dan rechts ook dioe twee rubrieken.
Volledig eens. Het logo trouwens vind ik niet mooi, het klopt (typo)grafisch voor geen meter en krijg er kromme tenen van.
Minder overzichtelijk (pardon ik bedoel: totaal niet overzichtelijk

) is het zeker.
Mee eens,
Het overzicht van nieuwe berichten, was voor mij altijd een beginpunt van nieuwe dingen lezen. Nu staan er alleen berichten uit de nieuws-rubriek. En
'berichten van vandaag' is erg onoverzichtelijk.
Elke verandering brengt weerstand met zich mee. Er zijn geen handige zaken bewust verwijderd. We zijn gebonden aan de mogelijkheden die de nieuwe software met zich meebrengt. Wat wel een bewuste keuze is geweest, is om niets in de code van de software zelf te veranderen. Als we dat wel zouden doen, hebben we bij elke minor update een groot probleem. In het oude forum zat een aantal extra opties die via hacks beschikbaar waren gesteld. De meeste van deze hacks zijn voor de nieuwe software niet beschikbaar. En als dat wel zo zou zijn, hadden we zeer waarschijnlijk de keuze gemaakt om deze niet te installeren, vanwege voornoemde reden.
De weerstand die nu wordt gevoeld, zal na een tijdje verdwijnen. Ik spreek uit ervaring. Ook de mensen die zich in hun vrije tijd hebben bezig gehouden met de voorbereiding en uitvoering van de upgrade hebben deze weerstand en frustratie soms gevoeld. Houd er rekening mee dat wij ook gebruikers van het forum zijn. Elke keuze is gemaakt met de ervaring van de gebruiker in het achterhoofd.
Opmerkingen over het logo en over kleuren zijn van harte welkom, maar daar gaan we niets aan veranderen (ah, misschien het logo, over een tijdje

).
De tab die we in de oude omgeving zagen met Nieuwe Berichten, was voor mij ook altijd het uitgangspunt. Bovenaan een mooi overzicht van de threads waarin nieuwe berichten waren gepost sinds mijn laatste bezoek, met daaronder een overzicht van de andere threads die ongelezen berichten bevatten. Ja, dat was een mooie optie, maar alleen via een aanpassing van de software beschikbaar. Ik mis deze optie ook. En ook voor mij zal het wennen zijn om zonder die optie het forum te gebruiken. Met Berichten van vandaag" kom ik echter al een heel eind. Zodra je begint te snappen hoe deze pagina is opgebouwd, lijkt hij ineens heel erg op de oude optie "Nieuwe berichten".
Ik zou je willen aanmoedigen gewoon lekker het forum te gaan gebruiken en te wennen aan de veranderingen.