KatieMusic
"Why! ..."
Leuk idee trigg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maar wat wel echt slecht is, is de rubriek Marktplaats, juist de hoofreden voor mij (en velen anderen) om hier te komen. Totaal onduidelijk en geen enkel overzicht meer. Maar dat is nu eenmaal typisch voor deze tijd. Vrijwel elke prima, overzichtelijke website is door de 'smartphoneterreur' verpest. Wie wil er tenslotte alles lekker duidelijk op een pagina hebben op een groot scherm, als je het ook op een klein schermpje kan hebben. Lekker swipen.
Zoals verwacht een enorme achteruitgang weer. Ik denk niet dat ik hier nog vaak gaan komen. Maar dat zal wel niet 'relevant' zijn.
Mis forum- overige in " nieuwe berichten
moet me in alle bochten wringen om
"weinig opzienbarend 2( niet gestart door hilltree...) te bereiken , jammer
misschien toch even erbij betrekken als er ooit wat meer tijd is ? ( heeft toch bijna 600k views )
thanks !
ps het is echt even wennen ...
Het oogt inderdaad nog behoorlijk spartaans allemaal. Zoiets wat trigg voorstelt, helpt al een beetje. De site zal voorlopig wel voor verbetering vatbaar blijven, maar ik ben vooralsnog allang blij dat het überhaupt werkt.
zeg, mag er niet iets meer frivoliteit in de look & feel van het forum? ik krijg er nogal een zakelijk gevoel bij... en dat gevoel krijg ik toch niet als het om synths gaat.
Aan de marktplaats layout is weinig tot niets veranderd. Ik zou je willen aanraden om de andere disucssies in dit forum even door te nemen. Daar vind je ook een discussie over dit onderwerp met tekst en uitleg.
Much respect to the SF crew,, Zo'n site updaten is superspannend... tegen het enge aan. Wat linkt er nog goed, wat klapt er in elkaar qua html?
De site is nog wennen... Maar da's altijd zo.. Ik neem aan dat het wel goed komt allemaal, dit is mijn favo muziekproductie site met goede moderatie en daardoor een volwassen chille sfeer...
Een paar snelle opmerkingen:
- het logo is erg groot, het maakt ook de top header onnodig hoog qua ruimte. Logo's tegenwoordig zijn klein, kijk eens naar Uber of Airbnb..
- de homepage zou een etalage moeten zijn waar mensen binnenkomen.. een kort overzicht van al het moois op de site
- de slider (carousel) staat nu in de rechter kolom.. en toont dus klein. Ook is er geen lekker beeld te zien. jammer..
- er mag wel wat meer grafisch beeld op de site... iets meer eye candy..
.Mijn eerste indruk: voornamelijk positief. Ik vind de nieuwe look een grote verbetering en het is prettig dat het ook op mobiel nu eindelijk goed werkt. Wel merk ik dat de performance beduidend minder is, het forum is een stuk trager. Ook mis ik nog wat dingetjes, ik zou bijvoorbeeld graag naar 'first new post' gaan als ik op een topic in de lijst klik in plaats van naar de eerste post. Het icoontje waar dit vroeger mee kon lijkt er ook niet meer te zijn. Ik hoop dat de performance dingetjes voornamelijk kinderziektes zijn en dat die snel opgelost zijn. Wat betreft andere dingen, hopelijk kunnen die later alsnog toegevoegd worden. Het is in elk geval prettig op een forum te zitten dat meer thuis lijkt te horen in 2018 dan in 2008.
Maar dat is nu eenmaal typisch voor deze tijd. Vrijwel elke prima, overzichtelijke website is door de 'smartphoneterreur' verpest.
De lay-out mag dan amper veranderd zijn, de inhoud is wel degelijk anders. Wanneer je nu op de frontpage naar Marktplaats Alles Bekijken gaat, zie je helemaal niets alles, maar enkel nieuwe verkoopthreads. Iets oudere threads waarin een nieuwe post is geplaatst, bijvoorbeeld een tikje omhoog, of een bericht dat iets gereserveerd is zie daar niet tussen staan. Om updates op oudere threads te kunnen zien moet je eerst via Forum naar Marktplaats Te Koop Aangeboden.
waarbij getnew niet meer werkt.
Ik snap ook wel dat het niet zo simpel is allemaal maar de performance is hopelijk nogvwel een aandachtspunt.
alsof de db geen indexes heeft en alle plaatjes van de zelfde machine af geladen worden
@Lansberg: layout suggestie
Je bedoelt een ander/aangepast logo? Dat kan natuurlijk altijd. Als blijkt dat er meer leden zijn die een aanpassing van het logo wensen, zouden we in de toekomst best een logo contest kunnen uitschrijven.
Dank weer voor de vriendelijke reactie
je vingers zullen inmiddels wel pijn doen van alle typewerk ..
meest storend op dit moment is dat bij vragen naar nieuwe berichten er al die marktplaatsadvertenties voorbij komen
weet niet of dat nog wordt aangepast ?
ik ben er niet zo ingeintereseert, leidt alleen maar tot meer koopzucht en kwijlgedrag waar m'n apparatuur onder lijdt .
heb genoeg aan wat meer inhoudelijke nieuwe berichten om advies of gedachte uitwisseling
Wat betekent dat precies?
De performance is zeker nog een punt van aandacht. Tegelijk wil ik ook duidelijk maken (met een verwijzing naar mijn aankondiging over de upgrade) dat de nieuwe software een deel van de oorzaak is en dat is niet weg te nemen.