Ontvangen van notificaties

fourier

FFT
Ik word op dit moment gek van de berichten die ik van draadjes krijg waar ik mij nooit voor heb geabonneerd. Ik krijg vooral van marktplaats te koop/ruil aangeboden berichten. Misschien heeft het te maken met het feit dat ik ooit was gevraagd om het nieuwe forum te bekijken en checken. Iemand een idee?

Eerste indruk SF update

Ik heb op dit moment meer dan 800 abonnementen. Ik denk dat daar iets mis is gegaan :beard: Zou iemand die voor mij weg kunnen halen. Zijn meer dan 80 pagina's waar ik doorheen moet om mij overal weg te halen :(
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

Abonnementen mails

forumleden,

Sinds de update krijgt ik dagelijks 10-16 mails op vrij oude discussies waarop iets gepost is. Ik weet niet waar ik dat kan uitzetten. Kunnen jullie mij helpen?

groeten,

Matthijs

Ah, na enig speurwerk: toon abonnementen, dan kun je ze in bulk stoppen me t volgen ?

Dit is een issue die het directe gevolg is van de upgrade. Helaas is dit niet iets dat aan de achterkant van het forum kan worden opgelost. Elke gebruiker is wel in staat zijn/haar eigen abonnementen te managen. Ga hiervoor naar je "Mijn profiel". Naast je avatar zie je rects een 4-tal tabs. De tweede tab heet "Gevolgd". Als je die optie kiest, verschijnt er een knop Abonnementen bewerken". Hier kun je per bestaand abonnement aangeven of je hem wilt verwijderen.

Ik begrijp dat dat voor sommige gebruikers een enorme klus kan zijn vanwege de hoeveelheid abonnement. Een alternatief is dat je mij een PB stuurt met het verzoek al je abonnementen te verwijderen. Die optie bestaat wel, maar kan ik alleen per gebruiker uitvoeren. Dus stuur me een PB en ik zorg ervoor dfat al je abonnementen worden verwijderd waardoor je geen notificaties meer ontvangt.​

Back