Arv
Robot
Jammer dat na al jouw constructieve bijdragen over de afgelopen jaren deze wereldpost je allerlaatste is. We kunnen eigenlijk niet zonder je, maar we zullen het toch maar moeten proberen.
Lekker volwassen reactie NAP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat na al jouw constructieve bijdragen over de afgelopen jaren deze wereldpost je allerlaatste is. We kunnen eigenlijk niet zonder je, maar we zullen het toch maar moeten proberen.
reactie van NAP vind ik niet gepast. 
.
Ach joh, je wordt toch schijtziek van dat verongelijkte gejank ... De vrijwilligers doen hun stinkende best om het forum een beetje bij de tijd te halen en de problemen (mede veroorzaakt door eindeloos blijven hangen op antieke versies) op te lossen en hebben daarbij ook nog eens aangegeven dat feedback wordt meegenomen om het forum verder te verbeteren en dan vindt een enkeling het tóch nog nodig om te gaan lopen blèren als een peuter die geen lolly mag. Daar mag best wel even tegenin gegaan worden.
maar dit leest toch vrij slecht hoor. Het is ook wel vrij Nederlands om "lik op stuk" antwoorden te geven. Daar heb ik met niet Nederlanders nog wel is leuke discussies over. Het blijkt dat "we" als Nederlanders vaak heel onbeschoft overkomen met de manier van reageren.
.
En ik vind dat we zijn kritiek op de nieuwe site serieus moeten nemen.
Ach joh, je wordt toch schijtziek van dat verongelijkte gejank ... De vrijwilligers doen hun stinkende best om het forum een beetje bij de tijd te halen en de problemen (mede veroorzaakt door eindeloos blijven hangen op antieke versies) op te lossen en hebben daarbij ook nog eens aangegeven dat feedback wordt meegenomen om het forum verder te verbeteren en dan vindt een enkeling het tóch nog nodig om te gaan lopen blèren als een peuter die geen lolly mag. Daar mag best wel even tegenin gegaan worden.
. We zijn allemaal tenslotte autisten dus we moeten wat langer wennen aan veranderingen. En dat gezeur van tegenwoordig dat alles meteen goed moet zijn blah blah. Ik ben wel blij met de verandering nu. Maar eerst liep ik ook te zeiken ( tegen mezelf en niet schaamteloos op een forum). <3 synthforumHeel simpel, ieders mening telt. Dus ook die van bazzie.Met alle respect Katie, maar wat bedoel je precies met "we"?
Ik kan me voorstellen dat jij vindt dat het moderator team zijn inhoud serieus moet nemen, maar of dat ook gebeurt is niet aan jou, maar aan de moderators.
Ik ben persoonlijk niet bereid de inhoud uitgebreid te bekijken en tot me te nemen als ik op een dergelijke toon word aangesproken.
Heel simpel, ieders mening telt. Dus ook die van bazzie.
Op inhoud - m.b.t. de upgrade van de site - vind ik dat bazzie een punt heeft en natuurlijk vind ik dan dat dit serieus genomen moet worden. Maar of het moderator team er wel of niet iets mee doet is natuurlijk niet aan mij.
Het is natuurlijk niet leuk als er kritiek is terwijl er al zoveel tijd en moeite gestoken is in de upgrade van de site. Maar als kritiek niet gewaardeerd word, dan kunnen we natuurlijk net zo goed het Feedback forum sluiten.
Mijn ervaring met dit forum is (HELAAS) - zeker na een incident in een andere thread deze week - dat je bij kritiek gelijk de wind van voren krijgt. Daar kan ik op zich wel tegen, maar leuk vind ik het niet. Het kan mogelijk voor mij toch dé reden zijn om net zoals bazzle het forum gedag te zeggen of anderzijds nauwelijks iets meer te posten. En dat is jammer, want verder heb ik het wel naar mijn zin hier.
Respect is wat mij betreft het sleutelwoord.
PS:
En relschoppers heb je op elke forum... (waarvan ik weet dat aanpakken niet altijd zo simpel is).
Ik had begrepen dat je mijn manier van communiceren bedoelde. En daarvan vind ik niet dat die verkeerd was.Ik zei dat ik de manier van communiceren mijn bereidwilligheid de inhoud van het bericht te bekijken in de kiem smoorde. Niet de inhoud zelf.
Dat staat er niet in mijn optiek, en dat heb ik dus ook niet als zodanig bedoelt.Ik vind het dan ook niet tof dat je in alinea twee de boel naar je hand probeert te zetten door begripvol te insinueren dat ík kritiek niet zou waarderen.
Dat mag je ongepast vinden, maar dat is wel mijn mening (die je zou moeten respecteren als we het over respect hebben).En dat je hier vervolgens doorpakt door (wederom) te insinueren dat er op het gehele forum een tendens heerst waarin men de wind van voren krijgt als men kritiek uit vind ik ronduit ongepast.
Dat begrijp ik nu, maar zoals hiervoor al gezegd zou dit voor mij geen reden zijn om de deur dan ook gelijk dicht te doen.Nogmaals: de toon waarop deed voor mij de deur dicht.
De oude site was net een minimoog van het eerste uur, je kon er op wachten dat die het niet meer deed

Ik wil even reageren op het bericht van bazzie.
Ten eerste vind ik het jammer dat deze het hier voor gezien houdt.
En ik vind dat we zijn kritiek op de nieuwe site serieus moeten nemen. Mijn mening is ook dat er (nog) van alles aan mankeert.
De oude site was net een minimoog van het eerste uur, je kon er op wachten dat die het niet meer deed