Oude site was toch prima?

Is jouw antwoordt bedoeld voor mij?
Ik heb 2 keer alle berichten bekeken maar nog geen citaat van mijn bericht gezien en een reaktie erop.
Ik kan je bericht in deze niet helemaal plaatsen.

Nee je was iets sneller met typen dan ik willem. Gladoren typen snel ;p

Vind het tot nu toe een hele verbetering en ook beter voorbereid op de toekomst..

En wie weet helpt 't ook wat tegen het vergrijzen van dit forum.. :-)

:mega:

citeren?
sorry geen idee hoe dat moet
Je zit hier al sinds 2004, je zou toch wel eens een keer een knop met QUOTE hebben gezien, of niet? :P "Citeren" is de Nederlandse vertaling er van.

Waar doen ze dat in jouw optiek nu dan?

Ik ga er even van uit dat technosoul dit bedoelt:

ftyeuVn.png

In rood aangegeven: de Marktplaats-advertenties.

De topics van algemene discussie (zowel synths als overig) werden toen bij de vorige upgrade er ook uitgefilterd omdat die de "recente topics"-lijst ook dichtslibden.

Gezien Marktplaats echt z'n eigen stukje is vind ik het eigenlijk geen slecht idee.

Binnen enkele maanden is het, de oude site was prima maar dit is veel beter nu we er eens aan gewend zijn. :)

Kan er nog wat extra kleur in de vorm van bloemmetjes en gras toegevoegd worden aub ?

hallo
bedankt yoozer voor verhelderen van mijn standpunt.
helaas zie ik quote en citeer niet staan
bij mij onderin staat annuleer, voorbeeld en reageer

Ah juist; de citeer-knop is wat subtieler maar is per bericht :)

XzTQgrg.png

Wat het doet is dat 'ie

Code:
[ quote ] en [ /quote ]

om een bericht zet, inclusief de naam van wie je citeert en het bericht waarin het staat.

Hm, zal niet direct zeggen dat ik de oude site beter vond (technisch gezien dan). Maar ik merk wel dat ik minder de neiging heb om synthforum te checken, omdat ik teveel moet doen om bij de content te komen die er normaal in 1 oogopslag was. Wat naar mijn smaak dan ook een betere indeling was van de homepage.

Zon upgrade is wel een prima klootzakjes filter :D

Ik vind helemaal mooi! Ik vind alles, ik kan prima zoeken zonder workaround.

Wat me wel opvalt, is dat de spellingscontrole van Android wat vaag omgaat met het hele ding. Als ik bijvoorbeeld Android verkeerd tiep, en ik klik op het juiste woord in de balk, dan krijg ik soms 2 keer een verkeerd woord met een leesteken tussenin, heel vaag. Maar ook totaal random, want een woord later doet ie hetzelfde woord wel goed.

Dus, maar verder dank voor jullie inzet heren! Het is vrijwilligers werk, en een upgrade kost nou eenmaal tijd. Vooral het finetunen.

Ik vind alles goed. Oud, nieuw, zeikende leden, hunorloze mods.. ALLES. Ik zou wel graag weer grote letters in de chat willen. Paginagrote letters, dat waren verdomme nog es tijden

Nog een bugje gevonden net. Als ik rechtsboven in de draad kijk, staat er pagina 3 van 3, maar onderin staat het vakje "2" blauw aangemerkt. Kleine bug, maar toch, want die knoppen reageren niet als je erop klikt (Chrome op Os10.9.5).

Even de tijd genomen om te wennen aan de nieuwe site, maar kan tot nu toe prima mijn weg vinden. Goed werk!

Nog een suggestie: wellicht is het een optie om bij Forum de hoofdrubrieken te kunnen inklappen en uitklappen. Dat geeft denk ik wat meer rust en minder regels om door te scrollen. Zelf kom ik b.v. niet in alle hoeken van het Forum.

Tot slot: als ik verschillende posts lees, dan trek ik dat het klagen op Synthform nog steeds hartstikke goed werkt. Dan zal de updat wel geslaagd zijn ;)

Nog een suggestie: wellicht is het een optie om bij Forum de hoofdrubrieken te kunnen inklappen en uitklappen. Dat geeft denk ik wat meer rust en minder regels om door te scrollen. Zelf kom ik b.v. niet in alle hoeken van het Forum.

Helaas bestaat deze optie niet in de nieuwe software. Er is een (externe) oplossing voor, maar we willen zoveel mogelijk bij de standaard software blijven.

Back