'nieuwe discussies'

dreamer

herkauwbaar
Zou dit niet 'nieuwe berichten' moeten zijn? (omdat het niet alleen topics betrefd, maar gewoon laatst geupdate topics?)

Wat vast al bekend is: de marktplaats-berichten verschijnen hier nog, ik neem aan dat het de bedoeling is dat deze hier weer uit gefilterd gaan worden.

Eigenlijk wel ja. Het gaat inderdaad om nieuwe EN bestaande discussies. Zodra er een nieuw bericht wordt geplaatst, in een bestaande discussie, of als nieuwe discussie, wordt dit zichtbaar onder deze tab.

En ja, die MP berichgten moeten eruit. Ik heb al een opzet gemaakt. De tab is voor leden nog niet zichtbaar, maar de link werkt wel. Kijk hier eens naar. Is dit beter?

Maar een gesprek/topic hoeft toch sws een 'discussie' te zijn? Ik vind het wat een beladen term voor een beetje slap ouwehoeren of plaatjes/filmpjes posten.

Sowieso zijn het 90% al bestaande topics, dus niks 'nieuwe discussie' aan.

(Sorry misschien is het mierenneuken, maar het stoort me wel ja :P)

Btw uit die 'Nieuwe discussies 2' mis ik berichten uit bijv. 'Overige studio', 'Nieuws', 'Hardware' en 'Overige Hardware' (die zie ik wel in de huidige zoekresultaten staan)

Maar een gesprek/topic hoeft toch sws een 'discussie' te zijn? Ik vind het wat een beladen term voor een beetje slap ouwehoeren of plaatjes/filmpjes posten.

Sowieso zijn het 90% al bestaande topics, dus niks 'nieuwe discussie' aan.

(Sorry misschien is het mierenneuken, maar het stoort me wel ja :P)

"Discussie" is nou eenmaal de naam die we al vanaf de start van het forum hebben gegeven aan "Topics".
En zoals in mijn vorige bericht (Post) aangegeven, zou de tab beter Nieuwe Berichten kunnen heten.
Ik heb zojuist de wijziging doorgevoerd en zal de naam van de tab ook nog even aanpassen.

Btw uit die 'Nieuwe discussies 2' mis ik berichten uit bijv. 'Overige studio', 'Nieuws', 'Hardware' en 'Overige Hardware' (die zie ik wel in de huidige zoekresultaten staan)

Als je een bericht al hebt gelezen, is het niet nieuw meer en verschijnt deze dus ook niet meer in je overzicht.

Ik heb deze berichten/topics nog niet geopend. Ze zouden in beide overzichten moeten staan (ND-2 zou hetzelfde moeten zijn minus de topics uit de marktplaats, toch?)

thnx voor de wijziging :)

Ik heb deze berichten/topics nog niet geopend. Ze zouden in beide overzichten moeten staan (ND-2 zou hetzelfde moeten zijn minus de topics uit de marktplaats, toch?)

thnx voor de wijziging :)

Beide tabs zouden inderdaad dezelfde resultaten moeten weergeven (afgezien van de MP), tenzij je een bericht al hebt gelezen. Tab 1 is overigens al niet meer zichtbaar.

Ik zie wel gewoon berichten uit de forums die je noemt.

Back