experimenteel freestyle project een mix van TECHNO / TRANCE / INDUSTRIAL

harrewarre

Ouwe rot
Hallo allemaal ben een tijdje niet op dit gedeelte van het forum geweest

Vaak maak ik Hardcore / Doomcore / Industrial Hardcore / Darkcore en sinds kort ook uptempo
Deze tracks post ik bewust niet hier omdat ik gemerkt heb dat er niet heel liefhebbers voor zijn
wat ook wel te begrijpen is haha

Ik heb nu een nieuwe track gemaakt
ik vind het een style die ik nergens kan plaatsen

Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden ik ben totaal niet thuis wat ik nu gemaakt heb
Ik zal ook even hier de berichten gaan belijken wat jullie allemaal voor moois gecreƫerd hebben

zie bijlage

Attachments

• don't stop.mp3
    10 MB · Bekeken: 150
genre : bitcrusher future break beats techno hardcore?:D
ga zo lekker door man, zeker origineel en knalt lekker.

tis eigenlijk een fusion van allerlei genres/stijlen door elkaar.Dat gebeurd steeds meer vandaag de dag daardoor onstaan er weer nieuwe genres...and so on....en soms wordt een stijl opeens populair en dan eindig je in de mainstream emmer....even kort door de bocht

neem een kijkje op http://everynoise.com/ how deep does the rabbit whole go .....

blijf gewoon doen wat jij leuk vind en don't give a fuck wat de rest doet..:okdan:

tis eigenlijk een fusion van allerlei genres/stijlen door elkaar.Dat gebeurd steeds meer vandaag de dag daardoor onstaan er weer nieuwe genres...and so on....en soms wordt een stijl opeens populair en dan eindig je in de mainstream emmer....even kort door de bocht

neem een kijkje op http://everynoise.com/ how deep does the rabbit whole go .....

blijf gewoon doen wat jij leuk vind en don't give a fuck wat de rest doet..:okdan:

thanks ja ik doe gewoon wat ik wil maken
dat gaat bij mij niet gebeuren de flock met schapen volgen doen genoeg mensen dat laat ik wel aan hun over

is toch gewoon een gabber intro?

Sorry dit is voor mij geen gabber komt er misschien een beetje dicht bij
Vind het zelf persoonlijk meer Industrial techno in een meer happy vorm
dan moet je dit gaan luisteren dat is gabber zie bijlage
dat is gabber herrie

Attachments

• kick fuckerss (preview).mp3
    9,6 MB · Bekeken: 148
klinkt goed! maar dat andere zou toch prima als intro kunnen in een set of niet?

Leuk te horen dat je hem leuk vind doet me goed

Zou best kunnen hoor maar met de herrie die ze nu maken tegenwoordig denk ik zelf dat de intro daar te vrolijk of mellow voor is
misschien met early hardcore ofzo zou het kunnen denk ik
Ben ook geen DJ dus kan op dat gebied moeilijk oordelen
denk zelf dat het meer bij de harde vorm van techno past omdat er een onregelmatige ritme in zit wat je in dat muziek ook vaak hoort

Laatst gewijzigd:
Allereerst werkt de player hier (nog) niet.. Dus moest ik het bestand eerst downloaden.. :-)

Zit nu te luisteren en ik kan het zowaar verdragen... :-P

Al weet ik niet zeker of ik het nog een keertje ga afspelen..

:biertje:

Back