belachelijke synth prijzen in de marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Allemaal op dit forum: een moog voyager voor 650 euro, een virus C voor 245 en een Nordlead 3 voor 350 Euro. En je gear kan opgekocht worden tegen de hoogste prijzen (volgens het lid "debesteprijs").

Wie heeft er al gereageerd op de advertenties (die overigens ook al op marktplaats staan) en kan er wat meer over vertellen.

Heb zo'n vermoeden dat iemand zit te stangen..

zou best kunnen. maar als hij pretendeert de beste prijs voor mijn te koop staande virus wil geven. waarom zou ik daar dan niet een simpel mailtje aan wijden :maffia:

Bericht door een moderator:
De advertenties zijn verwijderd totdat er door de 'verkopers' opheldering wordt verschaft.
Aangezien we dit soort 'grappen' met enige regelmaat meemaken, wil ik jullie vragen niet iedere keer een hele discussie erover op te starten. Liever hebben we dat dit soort berichten worden gemeld (gebruik de "meld dit bericht aan een moderator" functie rechts-onder) zodat we erop kunnen ingrijpen.

Remember: if something sounds too good to be true, it probably is...

Laatst gewijzigd:
Re: Moog Voyager voor €600

Re: Moog Voyager voor €600

Die staat inmiddels op elke 2ehands site geloof ik. Op Marktplaats zelfs voor 199 euro
Wlde overduidelijk niet betalen voor de advertentie. Raar dat ze bij Marktplaats nog
niet bepaald hebben dat de aangeboven waar meer waard is. Ik heb eens een
"gezocht" geplaatst voor een Roland S330 met een richtprijs van 100 euro en die
werd er gelijk afgehaald omdat ze vonden dat ie meer waard was...

Zie ook:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=395012#post395012

Te koop: Moog Voyager , de anniversary edition !! Koopje uit faling, ook andere synths en modules te koop uit faling van bekende musicstore.

wat bedoeltie met "uit faling"?

iig ... om maar weer een cliché uit de kast te halen... als het te goed lijkt om waar te zijn is dat zeer waarschijnlijk ook zo.

dr onder staan weer diezelfde advertenties waar hier al meer over is gepost.....onzin dus...

Origineel geplaatst door koediman
wat bedoeltie met "uit faling"?

Dat vroeg ik me ook al af. Ik vermoed (naderend) faillissement en dat hij de boedel van de toko nu prive aan het verkopen is voordat de curator het inpikt. Verre van legaal dus. Zover mijn kennis van de wet hier rijkt kunnen dat soort transacties ook gewoon door de curator (via de rechter) worden teruggedraaid.

Origineel geplaatst door dextah
Ik kreeg net ook een mailtje van die gast !
Vaag .

ja, en??? inhoud???

faling klinkt vlaams, en dat in amsterdam...

Origineel geplaatst door koediman
vlaams... of duits

ben ook benieuwd naar z'n mailtje

anders ik wel... :D

Ik vermoed dat het hier om een persoon gaat met een misselijke grap.
Of die een ander zwart probeerd te maken.
Dit zijn bekende streken voor mij en ik heb wel vermoedens wie het zou kennen zijn.

Ik heb deze maar gewoon opgehaald,ben zo blij als ene jonge hond.
Staat nu mooi tussen mijn andere spulletjens:D

moog_voyager_oss4.jpg

iig ... om maar weer een cliché uit de kast te halen... als het te goed lijkt om waar te zijn is dat zeer waarschijnlijk ook zo. [/B]

Dat bedoel ik maar.

Zo had ik laatst een Omega 8 voor 950 eurotjes op ebay.
Maar na wat heen en weer emailen bleek het dus om je reinste ripdeal te gaan (western union etc)

Iedereen die iets op internet te koop zet heeft dus internet (99% van de gevallen) en weet dus donders goed wat spullen waard zijn. (google, prepal, ebay verkoop historie etc). En 600 voor een Minimoog Voyager is dus te mooi om waar te zijn. Dit is jezelf bestelen als je het hiervoor verkoopt.

Be Aware!!!

wie het weet mag het zeggen, dat zeggen ze altijd dus gooi het maar eruit, misschien aardig om ook zij ip adres te vermelden :duivels:

Origineel geplaatst door Septic
Dat bedoel ik maar.

Zo had ik laatst een Omega 8 voor 950 eurotjes op ebay.
Maar na wat heen en weer emailen bleek het dus om je reinste ripdeal te gaan (western union etc)

Iedereen die iets op internet te koop zet heeft dus internet (99% van de gevallen) en weet dus donders goed wat spullen waard zijn. (google, prepal, ebay verkoop historie etc). En 600 voor een Minimoog Voyager is dus te mooi om waar te zijn. Dit is jezelf bestelen als je het hiervoor verkoopt.

Be Aware!!!

En wederom!
Was ik de gelukkige.
Wederom zo blij als een jonge hond

omega8b.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back