Goed
Om het erg goed te maken mis ik nog iets dat het nummer richting geeft na de break.
In die break hoor ik allemaal interessante geluidjes: vocal achtig, en wat pink floyd achtige geluiden, maar die verdwijnen helaas weer
Af en toe een trage glide lead zou ik wel willen
Maar nogmaals: goed, het is dat ik weet dat je nog beter kunt
Dank voor de reacties. Ik was een beetje aan het experimenteren met mijn nieuwe gear en dit kwam er zo uit. Een niemendalletje maar toch wel lekker. Spannender maken zou leuk zijn geweest maar het zat er niet echt in bij deze.
Prachtige afbeelding zeg en de track mag er ook absoluut wezen!
Die Pink Floyd-achtige invlloeden zijn inderdaad schitterend, maar ik hoor ook zelfs invloeden terug van Aphex Twin en Leftfield.
Erg knap hoor!
Ik zou het zeker geen niemendalletje willen noemen. Onder andere in die beat zal toch behoorlijk wat werk gezeten hebben. Man wat een lekkere drive zeg! Ook deze heeft bij mij een aantal keren op repeat gestaan. Ik vinnum lekker hoor .
"This art installation, known as Dazzle room, was created by Japanese artist Shigeki Matsuyama after he learned about a kind of camouflage used during the First World War."
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.