Arp 2500

Origineel geplaatst door Riezz73
ok ok je kan ze ook aan een 2600 hangen waarschijnlijk../B]

Dat lijkt me vrij lastig. Die modules zijn erop gebouwd om gepatcht te worden middels die matrices.
Soms heb je wel een patchkabel input, maar lang niet voor elke belangrijke functie.
Kortom, als je dat zou willen moet je de bus interface van de 2500 modules ombouwen naar iets waar je kabels in kunt steken, maar dat lijkt me nogal een 'waste of time' (danwel een leuke hobby, afhankelijk hoe je er tegenaan kijkt :))

Ik vind BTW sommige knoppen wel erg dicht op elkaar zitten (ik wilde toch even wat te zeuren hebben aangezien ik hem nooit zou kunnen kopen 8o) ).

Als er een Synthemel is, dan staat deze bij de ingang...

Origineel geplaatst door Digimod
Zo kun je met 24 man een zeeslag spelletje doen..:)
Daar hebben we hem weer...
Nee, want bij een matrix op de 2500 kun je maar 1 stand vertikaal hebben in tegenstelling tot de ems synthi matrix.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Als er een Synthemel is, dan staat deze bij de ingang...

Dan ben ik benieuwd naar wat er eenmaal binnen nog voor moois staat? :D

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Daar hebben we hem weer...
Nee, want bij een matrix op de 2500 kun je maar 1 stand vertikaal hebben in tegenstelling tot de ems synthi matrix.

ik weet superflauw maar ik kon het niet laten..:D

wat een oplichters en in de winkel vertelde ze me dat ik spelletje kon spelen..

Attachments

• image4.jpg
    image4.jpg
    15,9 KB · Bekeken: 93
Ik ben benieuwd wat de prijs aan het einde van de veiling is.Hij staat nog heel erg laag.Volgens mij is hij toch z,n 22.000 euro waard.Ik heb z,n 2500 een keer in het echt gezien en van dicht bij is hij nog mooier.:D kwijl

Origineel geplaatst door demian
Wat zou hier trouwens nog kunnen zitten?

Die ruimtes zijn gereserveerd voor de optionele bierhouders en asbakken die ARP destijds voor een kleine meerprijs aanbood....

Of natuurlijk voor nog wat meer synth-gerelateerde modules ;)

Origineel geplaatst door marcuuu
Ik ben benieuwd wat de prijs aan het einde van de veiling is.Hij staat nog heel erg laag.Volgens mij is hij toch z,n 22.000 euro waard.Ik heb z,n 2500 een keer in het echt gezien en van dicht bij is hij nog mooier.:D kwijl

Nou hij is verkocht....voor het bedrag waarmee de verkoper de veiling opende.
9850 Dollars...........niet echt veel voor dat apparaat lijkt me..
Niet te geloven...

Diegene die hem kocht heeft de laatste tijd wel meer van dat mooie spul gekocht, en nog voor niet veel ook. Zoals daar zijn een Synthacon, een Roland system 100M, een Oberheim 2-voice..................wauw

Origineel geplaatst door marcuuu
Jammer dat het zo duur kost zo iets naar NL tehalen.

duur IS
veel geld KOST

;) :D

Back