Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door GRUIS
het is idee is om vanavond 20:00 uur massaal in te loggen op die site (staat op verschillende sites, ook internationaal met aangepaste tijd erbij...), eens kijken of ze dat trekken....
!verspreid het woord!
als dat zo is dan gewoon eventjes deze command uitvoeren:
ff nachtje aan laten staan en dit draaien in stuk of 20 dos vensters. als je dat met ze allen doet dan ligt die hele apache en my sql op ze gat en vrees dat niemand erop kan dan 
(treshold 1
)Origineel geplaatst door mono-poly
Ja met 20 mensen een server plat leggen.
Laat me aub niet lachen zeg.
Origineel geplaatst door Slipperman
wat je eventueel kan doen is checken of ze gepingt kunnen wordenals dat zo is dan gewoon eventjes deze command uitvoeren:
ping [domainname hier] -t
werkt perfectff nachtje aan laten staan en dit draaien in stuk of 20 dos vensters. als je dat met ze allen doet dan ligt die hele apache en my sql op ze gat en vrees dat niemand erop kan dan
Overigens gewoon paar keer mozilla opstarten met de autorefresh plugin op die site werkt ook(treshold 1
)

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja met 20 mensen een server plat leggen.
Laat me aub niet lachen zeg.

Origineel geplaatst door dextah
Bedrijf zit in de U.K dus lijkt me wel wat aan te doen .
Unlicensed Russian music site under scrutiny
Aim is in the process of attempting to issue the owners of www.jetgroove.com, a Russian-owned website which is advertising the potential sale of unlicensed UK indie and major label content, a 'take-down notice'.
De site wordt dus door de Britse Stichting Brein uit de lucht gehaald.

Origineel geplaatst door trash
Moet me wel iets van het hart
In het verleden zijn er vaak discussies geweest op het forum,over het verspreiden van mp3.
Door velen werd dit verdedigd,en uitermate goed bevonden,want het zou allleen maar tengoede komen aan naams bekendheid,en de industrie zou helemaal niet lijden onder dit fenomeen.
Nu zie ik een paar van die velen,zich zorgen maken in dit topic,omdat ze geschaad worden,en hun muziek verspreid wordt.

Origineel geplaatst door trash
Moet me wel iets van het hart
In het verleden zijn er vaak discussies geweest op het forum,over het verspreiden van mp3.
Door velen werd dit verdedigd,en uitermate goed bevonden,want het zou allleen maar tengoede komen aan naams bekendheid,en de industrie zou helemaal niet lijden onder dit fenomeen.
Nu zie ik een paar van die velen,zich zorgen maken in dit topic,omdat ze geschaad worden,en hun muziek verspreid wordt.