label eigenaren lees dit!!!!

Als die man mp3's verkoopt en dan rechten volgens Russische maatstaven afstaat hebben jullie geen poot om op te staan.
Dit is een populair fenomeen in Rusland en niks verboden aan.
Check ook maar is http://www.alloffmp3.com/
Voor nog geen 2 euro download je een hele cd en worden er netjes rechten afgedragen.

Origineel geplaatst door GRUIS
het is idee is om vanavond 20:00 uur massaal in te loggen op die site (staat op verschillende sites, ook internationaal met aangepaste tijd erbij...), eens kijken of ze dat trekken....

!verspreid het woord!

wat je eventueel kan doen is checken of ze gepingt kunnen worden :) als dat zo is dan gewoon eventjes deze command uitvoeren:

ping [domainname hier] -t

werkt perfect :) ff nachtje aan laten staan en dit draaien in stuk of 20 dos vensters. als je dat met ze allen doet dan ligt die hele apache en my sql op ze gat en vrees dat niemand erop kan dan ;)

Overigens gewoon paar keer mozilla opstarten met de autorefresh plugin op die site werkt ook :) (treshold 1 ;))

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja met 20 mensen een server plat leggen.
Laat me aub niet lachen zeg.

20??? ik dacht het niet... dit gaat de halve wereld al de hele dag rond of diverse forums en via de mail....

Origineel geplaatst door Slipperman
wat je eventueel kan doen is checken of ze gepingt kunnen worden :) als dat zo is dan gewoon eventjes deze command uitvoeren:

ping [domainname hier] -t

werkt perfect :) ff nachtje aan laten staan en dit draaien in stuk of 20 dos vensters. als je dat met ze allen doet dan ligt die hele apache en my sql op ze gat en vrees dat niemand erop kan dan ;)

Overigens gewoon paar keer mozilla opstarten met de autorefresh plugin op die site werkt ook :) (treshold 1 ;))

werkt dat ping ding, wat is dat eigenlijk?

Ach let niet op Slip, die denkt dat de ping of death nog bestaat. ;)

Ping betekend Packet InterNet Grouper, is niets anders dan even checken of de IP-connectie respons geeft.

Als je ze echt te pakken wil nemen zal je toch een Distributed Denial of Service in moeten zetten, allen vind ik dat weer .. eh .. net een brug te ver.

Zit me toch zwaar af te vragen of je die gasten niet kan laten blokken via de provider omdat ze illegale content aanbieden.
Hoe zou een major daar mee omgaan?

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja met 20 mensen een server plat leggen.
Laat me aub niet lachen zeg.

Hoezo? Wie weet is die server verbonden met een 2400 baud modem naar het internet, dan gaat het rap hoor :D

Deze response kreeg het label waar ik op uitkom 2 dagen geleden:

Important Notice - Illegal Download Site
London-based Jetgroove started selling single tracks and albums from its website on October 5th, including numerous titles from AIM labels, and has no licences in place. We had preliminary discussions with Jetgroove about a collective deal back in July but there is definitely nothing in place through AIM. At the time they were beta-testing and it was agreed that they would come back to us with more information about their service when they were closer to launch. We have been in contact and are treating the matter very seriously, and we will act for a speedy resolution.

Dus er wordt aan alle kanten aan gewerkt. AIM vertegenwoordigd 750 indepent UK recordlabels en die zitten er bovenop.

En wat een geweldige actie. Die site werd om 1 minuut over acht, gedurende enkele minuten, IETSIEPIETSIE trager....
Sovtek rules 8)
Maar ik zag dat er ook iets van ons label opstaat. Grrr

Origineel geplaatst door dextah
Bedrijf zit in de U.K dus lijkt me wel wat aan te doen .

Het adres in Engeland is een notariskantoor welke de financiƫn doen voor JetGroove.
Zij wisten tot vandaag niet wat die russen nu eigenlijk deden.

Ik heb gehoord dat Mad Mike van UR zijn volautomatische geweren al aan het inpakken is om richting JetGroove te gaan. 8o)
't Is 'm toen met Rolando's Jaguar ook gelukt *grin*

R.

Kreeg net een email van Menno Visser van 3voor 12

Unlicensed Russian music site under scrutiny
Aim is in the process of attempting to issue the owners of www.jetgroove.com, a Russian-owned website which is advertising the potential sale of unlicensed UK indie and major label content, a 'take-down notice'.

De site wordt dus door de Britse Stichting Brein uit de lucht gehaald.

Je zult maar op dat fake adres in london wonen. Krijg je hele berg brieven binnen. :D

Moet me wel iets van het hart

In het verleden zijn er vaak discussies geweest op het forum,over het verspreiden van mp3.
Door velen werd dit verdedigd,en uitermate goed bevonden,want het zou allleen maar tengoede komen aan naams bekendheid,en de industrie zou helemaal niet lijden onder dit fenomeen.
Nu zie ik een paar van die velen,zich zorgen maken in dit topic,omdat ze geschaad worden,en hun muziek verspreid wordt.

Origineel geplaatst door trash

In het verleden zijn er vaak discussies geweest op het forum,over het verspreiden van mp3.
Door velen werd dit verdedigd,en uitermate goed bevonden,want het zou allleen maar tengoede komen aan naams bekendheid,en de industrie zou helemaal niet lijden onder dit fenomeen.
Nu zie ik een paar van die velen,zich zorgen maken in dit topic,omdat ze geschaad worden,en hun muziek verspreid wordt.

Hehe, als je aans iemand portomonee komt dan weet je het wel OF NIE!
trash kom eens online met MSN krijg je een mp3 van me! :D

Origineel geplaatst door trash

ja ok, maar hier is het probleem dat ze er nog een geld voor vragen ook.

Back