label eigenaren lees dit!!!!

Origineel geplaatst door trash
Moet me wel iets van het hart

In het verleden zijn er vaak discussies geweest op het forum,over het verspreiden van mp3.
Door velen werd dit verdedigd,en uitermate goed bevonden,want het zou allleen maar tengoede komen aan naams bekendheid,en de industrie zou helemaal niet lijden onder dit fenomeen.
Nu zie ik een paar van die velen,zich zorgen maken in dit topic,omdat ze geschaad worden,en hun muziek verspreid wordt.
Hier wordt geld verdiend aan de muziek en dan wordt het een heel ander verhaal. Als iemand zijn zakken vult met mijn muziek dan is dat prima maar ik wil natuurlijk wel mee profiteren. :D

Dear ....... Records,

I bring you apologies from JetGroove for making you worry about your copyrights infringements and your music repertoire being presented on our website. I want to assure you that jetgroove.com having started a new Online Music Download Service pursues the objective of making your music more wellknown and accessible and ONLY BY LEGAL MEANS.

That means we DO NOT SELL any of your music without obtaining a proper permission (License) from you or other respective rightholders. You can easily check this by trying to purchase any of you music. Everything that you choose to put in your cart will have status: "Not Available For Purchase Yet". It could only be put "ON HOLD". And we do not change that status untill the contract is signed and your permission is granted. In this case all of your music will be given "Allowed for Selling" status and people who have it in their shopping carts will be able to buy it.

The experince of showing your music on our website without distributing aimed to draw your attention to us and our users attention to your music, with further goal to make contacts with you on friendly terms with a perspective of mutually beneficial partnership. This project was created to promote and give as much exposure to independent record labels and artists as possible. That is exactly why we do not sell your music, but only make it available for users to see, and get a feedback from them. We can let you know at any time how many of your tracks were put on hold and which ones.

However, we deeply understand your concerns and would like to assure you, if you find our relationships impossible, we will IMMEDIATELY delete all of your music from our music collection.

Hope you’ll find our offer to make your music more popular through us rather reasonable and we can start that mutually beneficial partnership.

Pffff

In het verleden zijn er vaak discussies geweest op het forum,over het verspreiden van mp3.
Door velen werd dit verdedigd,en uitermate goed bevonden,want het zou allleen maar tengoede komen aan naams bekendheid,en de industrie zou helemaal niet lijden onder dit fenomeen.
Nu zie ik een paar van die velen,zich zorgen maken in dit topic,omdat ze geschaad worden,en hun muziek verspreid wordt.

Hypocriet heet dat dan denk ik dan maar.
Doet me denken aan het bordje bij de snoepjesbakken in de Konmar.
'Eén snoepje is ook stelen"

Maar dit geval is dan ook wel anders hoor. Want de consumenten denken legale shit te kopen maar de verkopers zijn gewoon russische maffia.

Zo

Zo

Zo Patriott is ook op de hoogte gesteld ! En nu Actie!!!

jippie ik word ook genaaid

Origineel geplaatst door The Q
Ach let niet op Slip, die denkt dat de ping of death nog bestaat. ;)

Ping betekend Packet InterNet Grouper, is niets anders dan even checken of de IP-connectie respons geeft.

Als je ze echt te pakken wil nemen zal je toch een Distributed Denial of Service in moeten zetten, allen vind ik dat weer .. eh .. net een brug te ver.

Zit me toch zwaar af te vragen of je die gasten niet kan laten blokken via de provider omdat ze illegale content aanbieden.
Hoe zou een major daar mee omgaan?

weet niet maar heb in me eentje webserver van een klasgenoot helemaal over de zeik gekregen met ff simpel pingen... (tja wat wil je wanadoo abonnement...)

maar idd als je dit met ze allen doet ;) kijk wat het is tuurlijk alleen lukt het niet maar hoe denk je dan dat attacks etc. worden uitgevoerd? juist :)

maar goed die russische sites bestaan allang en is idd goedkoop alleen dat met bootlegs is dus zwaar illigaal aangezien bootlegs nooit verkocht mogen worden. enkel B-sides...

Origineel geplaatst door Slipperman
weet niet maar heb in me eentje webserver van een klasgenoot helemaal over de zeik gekregen met ff simpel pingen... (tja wat wil je wanadoo abonnement...)

Ff offtopic.
Dat over Wanadoo slaat als een tang op een varken.
Het zegt meer over de de webserver en over de firewall configuratie bij die klasgenoot van je.
Ping replies uitzetten in je router/firewall wil namelijk ook wel eens helpen.

K... back on topic.

R.

godver ik voel me buitengesloten .. niks van mij wordt er verkocht !!

=(

Haha, ja zo gaat dat he? Zoals Fuse ook al zei: hypocriet tot en met..
Mensen die 1 file van 0.99 Eurocent daar hebben, zijn bijna in staat om er 'even langs te gaan'..

Origineel geplaatst door Arv
Haha, ja zo gaat dat he? Zoals Fuse ook al zei: hypocriet tot en met..
Mensen die 1 file van 0.99 Eurocent daar hebben, zijn bijna in staat om er 'even langs te gaan'..

Het gaat om het principe dat mensen geld verdienen over andermans harde werk.

Dat ik via mp3 verspreid word, vind ik niet zo'n probleem, maar dat ze er dan geld voor vragen, en dit in hun eigen zak steken?

Dat mag gewoon niet!

Origineel geplaatst door forcesupreme
Het gaat om het principe dat mensen geld verdienen over andermans harde werk.

Dat ik via mp3 verspreid word, vind ik niet zo'n probleem, maar dat ze er dan geld voor vragen, en dit in hun eigen zak steken?

Dat mag gewoon niet!

Klopt. Maar er mag zoveel niet en daar hoor je niemand over.. En dat heet "hypocriet" :D

beste mensen... lezen jullie deze thread nou nog eens door... er is al twee keer een mail van jetgroove gequote waarin staat dat de nummers die ze niet in licentie hebben NIET verkocht worden maar puur om reclame-redenen zijn toegevoegd.... ik heb daar verder geen mening over maar ga nou niet zitten zeuren dat er geld verdiend wordt aan je.

Origineel geplaatst door koediman
beste mensen... lezen jullie deze thread nou nog eens door... er is al twee keer een mail van jetgroove gequote waarin staat dat de nummers die ze niet in licentie hebben NIET verkocht worden maar puur om reclame-redenen zijn toegevoegd.... ik heb daar verder geen mening over maar ga nou niet zitten zeuren dat er geld verdiend wordt aan je.

Is dat ook echt zo? Of zeggen ze dat nu ineens omdat nu iedereen begint te klagen...

Als het wel zo is...

:bekdicht:

Het blijft ook een domme manier om reclame te maken...

Origineel geplaatst door koediman

Zomaar een voorbeeldje: ik kan toch écht een nummer van Dione/Enoid downen voor 1 euto en die heeft toch écht te kennen gegeven dat daar geen toestemming voor is gegeven.

Je kan toch ook niet zomaar je buurmans auto zonder zijn toestemming verkopen omdat jij toevallig ook de jouwe wil verkopen en dat onder het mom van 2 auto's net even iets mooier staan in een advertentie. Jij hebt dat ding toch niet op kenteken of wel?

Origineel geplaatst door The Q
Zomaar een voorbeeldje: ik kan toch écht een nummer van Dione/Enoid downen voor 1 euto en die heeft toch écht te kennen gegeven dat daar geen toestemming voor is gegeven.

GVD.....en ik ben niet hypocriet ; ik was en ben nog steeds tegen illegale verspreiding van muziek op internet....:frons:

maar dat was ook wel bekend hoor,deze site is wel bekend bij veel labels.....ik geloof dat ze het eerder ook al gedaan hebben onder andere namen....gewoon illegale praktijken dus van een stel zakkenvullers...

Back