trash
Ouwe rot
Origineel geplaatst door olafmol
2 woorden: MTV Cribs
Das erg bekrompen.
Nooit van voorschoten,op credit kopen gehoord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2 woorden: MTV Cribs
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Stel dat je morgen de nieuwste films illegaal kan downloaden nog voor ze goed en wel in de bioscoop te zien zijn,

Origineel geplaatst door BVDS
Waarom straffen ze eigenlijk niet die hele bende prutsers van dj,s die hunzelf als muziekant zien.
Samples pikken en dan kopieren en plakken en de resultaten zijn lachwekkend schandalig gewoon.
Zij zijn de oorzaak van de slechte platenverkoop KENNIS KWALITEIT kennen ze niet en dan maar klagen dat ze "hun"
muziek illegaal downloaden HAHAHA. Je moet maar durven van pretentie gesproken.
Hoe zou het eigenlijk komen dat je bvb goede jazzmuziekanten zo weinig hoort klagen?????
Origineel geplaatst door UndErdOg
Ja ik eigenlijk ook, nou heb ik sowieso een beetje communistische trekjes, en vind ik dat al dat download gedoe moet kunnen. Omdat platenmaatschappijen zo ongeloofelijk kapitalistisch handelen, en de CDs veel te duur maken vind ik dat artiesten zich maar meer moeten richten op het neerzetten van een fatsoenlijke liveset, en daar het gros van hun inkomsten vandaan zouden moeten halen.

Ja ik eigenlijk ook, nou heb ik sowieso een beetje communistische trekjes, en vind ik dat al dat download gedoe moet kunnen. Omdat platenmaatschappijen zo ongeloofelijk kapitalistisch handelen, en de CDs veel te duur maken vind ik dat artiesten zich maar meer moeten richten op het neerzetten van een fatsoenlijke liveset, en daar het gros van hun inkomsten vandaan zouden moeten halen.
Origineel geplaatst door trash
Das erg bekrompen.
Origineel geplaatst door MadR
ja en ? dan ben je toch dom ? ik hoef toch niet voor iemands domheid te betalen ?
maar neem maar van mij aan dat veeeeeeel artiesten het geld al hadden toen ze het uitgaven !
En dan voorschotten ook gewoon inkomsten !
.. artiesten moeten echt werken voor hun geld en dat is maar goed ook ..
Das erg bekrompen.
Dat zegt helemaal niets over het daadwerkelijk verkochte medium.

mijn neefje van 13 weet nix van voorschotten..die ziet alleen maar een 3e rangs rapper met 1225 dozen 1 keer gedragen sportschoenen, 3 hummers en een mega-zwembad....en hoort vervolgens ergens op TV dat je niet mag downloaden omdat het zo slecht met de muziekindustrie gaat...en lacht zich vervolgens rot en start zn P2P programma weer eens op
mijn neefje van 13 weet nix van voorschotten..die ziet alleen maar een 3e rangs rapper met 1225 dozen 1 keer gedragen sportschoenen, 3 hummers en een mega-zwembad....en hoort vervolgens ergens op TV dat je niet mag downloaden omdat het zo slecht met de muziekindustrie gaat...en lacht zich vervolgens rot en start zn P2P programma weer eens op
Ja, mee eens!
Je hoort inderdaad mensen op MTV of elders wel eens klagen, dat ze het als artiest zo druk hebben...
Ze moeten niet zeiken, ze mogen tenminste doen wat ze leuk vinden.
Maar je moet natuurlijk denken aan de muzikant die nog niet is doorgebroken... Als er een klimaat ontstaat waarbij niet platenverkoop, maar concertkaartenverkoop je inkomsten bepaalt, dan zullen we denk ik ook minder last hebben van kwalitatief mindere muziek....
Wel moeten we dan meer gaan dokken voor live optredens denk ik, want je moet oppassen dat het op deze manier voor de kleintjes onmogelijk wordt gemaakt muzikant te zijn.
Als je veel geld wil verdienen moet je hard werken .. zo simpel is het
laat mij dan maar minder hard werken en alles zelf in de hand houden !