Gratis Eminent 310 (Amsterdam)

Was het die witte? (de Richard Clayderman special edition... :D)

Hmm... 200 euro zou voor mij écht de max zijn. Maar voor minder lukt ook wel, gezien de resultaten van menig forummer. Kortom: geduld hebben en goed zoeken! :)

Jean Jarre...

Jean Jarre...

En daar is 'ie weer! De koper weet blijkbaar wat 'ie in handen heeft (alhoewel Jarre geen Theater versie had, en al helemaal geen witte 8o) )

Teather orgel,Jean Jarre
Eminent Unique 310 met gouden toetskontakt veertjes,kleur wit met bank,en Stringensamble. 4 speakers insite,werkt goed,gecontroleerd,schoongemaakt enz.
BIEDEN PER EMAIL.ALLE BIEDINGEN HIER WORDEN DIREKT AUTOMATISCH VERWIJDERT

17168.jpg

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/orgels/17168.htm

Wat vinden we trouwens van zo'n Clayderman uitvoering?
:mega:

Origineel geplaatst door FLechdrop
Die ga ik mailen! Als dat vreemdsoortige email adres teminste klopt.

Dat is denk ik een "Marktplaats" tijdelijk emailadres om spamming te voorkomen. Boz lijkt me den Bosch?

Origineel geplaatst door wesko
Dat is denk ik een "Marktplaats" tijdelijk emailadres om spamming te voorkomen. Boz lijkt me den Bosch?

Boz staat voor Bergen op Zoom

alwaar ik dus woon :D

Lijkt er wel op, maar is een 300-serie en mist dus het befaamde stringsensemble. Links naast het onderklavier zou de chorus/tremolo moeten zitten, rechts naast het bovenklavier de strings-sectie.
47722.jpg

Vergelijk met een 310:
Studio_E310-U_1.jpg

Leuk detail is dat het orgel aanvankelijk als de 300-versie ontworpen is. De string-sectie is er later bijgekomen en dat kan je aan de binnenkant ook goed zien: een stuk metalen raamwerk eraan vast geschroefd met daarin 6 string-prints ;)

jammer arnaud, maar je mag wel een keertje op mijn 310 komen spelen strax ;)

Origineel geplaatst door lcasei
BOZ= Bergen Op Zoom

eerder in de thread al aangehaald hehe

Bergen op Zoom komt zo nog es op de kaart te staan :)

Back