CptCRxCK
Ouwe rot
ff onbeleefd wezen
ff onbeleefd wezen
wat betaal je hier nou voor?
ff onbeleefd wezen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door CptCRxCK
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Hier is een opname van de BX15 galm.

Hier is een opname van de BX15 galm. (de kleine dus). Ik heb wat korgjes aan elkaar gehangen en een simpel sequencje gemaakt. Deze hoor je 3 keer droog. Ik de 4de keer schuif ik de galm fader op. Dat is het moment waarop de Space Shuttle losraakt van de grond om vervolgens in een oneindig ruim te genieten zooitje goddelijke harmonieën.![]()

, weet iemand een VST plug die zo klinkt?
'k dacht bij de eerste foto dat 't gewoon om een speaker en een microfoon in een grote holle kast ging en dat zo die reverb tot stand kwam..

Origineel geplaatst door richard2000
Oh ja, ik durf het bijna niet te vragen, weet iemand een VST plug die zo klinkt?
Hier is een opname van de BX15 galm. (de kleine dus). Ik heb wat korgjes aan elkaar gehangen en een simpel sequencje gemaakt. Deze hoor je 3 keer droog. Ik de 4de keer schuif ik de galm fader op. Dat is het moment waarop de Space Shuttle losraakt van de grond om vervolgens in een oneindig ruim te genieten zooitje goddelijke harmonieën.![]()

Origineel geplaatst door Fat Jupiter
Met alle respect, maar die klinkt veel te metaalachtig.
Maar voor die tijd toch wel super, dat had ik niet verwacht!![]()