Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Rond 0:56-0:58 haal je volgens mij mineur en majeur door elkaar. Iets minder vibrato hier en daar en misschien de bend-grootte wat minder maken/bends wat subtieler maken? Zitten hier en daar wat rare bends in.
Nice, super lekkere sfeer man! Dikke like! Wel een puntje van kritiek, ik zou rond deze solo wat meer intro/outro verwachten, het is nu zo plots afgelopen...![]()
Ik zei toch 'Oefening'
Nice one Skelet ! Zeer mooi ingespeeld, dit nummer kon zo gedraaid worden als interludium bij Pink Floyd's The Wall, live in Berlijn. Ik was daar !![]()
Ik veronderstel dat het gewoon veel moeilijker is om een "solo-gevoel" van iemand anders proberen na te spelen dan een eigen interpretatie te maken met iets wat in je "eigen vingers" zit.
Persoonlijk zou ik het eigenlijk nooit aandurven om dit te doen, maar dit is een goeie oefening vind ik toch wel.

Knap werk van je Alex. En die Peak klinkt lekker boven op die strings.
Mijn Peak heeft een vervelend 'issue',
Mooi stukkie hoor!
Jammer dat je Peak zo vervelend doet, moet je die niet gewoon terugsturen en een andere proberen?
Klinkt echt geweldig zeg!!
Je hebt mooie instrumenten ook gebruikt.