Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Backdrop
Oh ja de 01V96 is een hele fijne mixer, maar heeft geen automation (wel via midi).

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Is een dbx 200 niet iets voor je.
Kun je alle kanten mee op, dat is nu echt zo'n mixer die met je mee kan groeien en met je budget.

Origineel geplaatst door r.5
Volgens mij ben je hardop aan het dromen![]()
Tegen dat je 5k€ hebt is er al lang een 01v192 uit.
Mocht je ondertussen toch de Lotto winnen,
koop dan 2 * 01v96. Zo en nu verder![]()

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Wellicht interessant te weten dat Musicstorekoeln nu die behringers heeft staan voor 1000 euro per stuk. Geen idee hoe ze klinken, hoe betrouwbaar ze zijn, etc. Maar voor dat geld kun je je geen buil vallen, dunkt me.
Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Vraagje.
Kun je een dm1000 en een Ov1 96 ook in cassade zetten.
Misschien voor wodka ook wel fijn om te weten.
Origineel geplaatst door Wodka
Wat is dit nou voor een domme reactie? Hoe weet jij nou hoe ik er financieel voorsta en wat gaat jou dat aan?
"koop dan 2 * 01v96" heb ik ook niks aan als je me niet uitlegt waarom juist die en niet een andere...
Sorry hoor, maar ik vind dit dus echt een trieste reactie, zo wil je toch ook niet dat iemand reageert als jij wat vraagt... Zo en nu verder![]()
Origineel geplaatst door The Q
Nou ja wat verwacht je?
Je onderschrift is iets met "schoolboeken kun je dat draaien", je bent dus 17 jaar en roept dat je een mixer van 5 mile wil gaan kopen, de meeste van ons hebben dat waarschijnlijk niet even beschikbaar. (welke krantenwijk was dat die je deed?)
Je roept zomaar wat zonder iets te hebben verdiept in het eea. (dat blijkt uit jouw reaktie op mijn posting) en iedereen moet maar gaan uitleggen waarom dit of dat of je gaan overtuigen van de beste mixer.
Zeg nou zelf: dat lijkt toch op trollen?

Origineel geplaatst door Wodka
Ik heb de websites van diverse fabriekanten doorgelezen, ik hebvuit de handleiding van de 01v96 en dm24 de belangrijkste stukken gezocht en uitgeprint zodat ik ze eens rustig kan nalezen (daar ben ik nu dus mee bezig) en ik heb uit de interface van de afgelopen jaren alle artikels over digitale mixers doorgenomen...
[/B]

Origineel geplaatst door Peter
Mocht je vragen hebben over de DM-24: brand maar los, voor zover we het weten natuurlijk
,en/ of we het ter plekke kunnen uitproberen, op de dm24 die hier staat...
ding klinkt trouwens verbazend "analoog"
greetings,
Peter