Wodka
Ouwe rot
Ik ben me op dit moment een beetje het orriënteren voor een nieuwe digitale mixer. Het heeft allemaal geen haast, aangezien ik op dit moment nog een prima werkende mixer heb (behringer mx3282a --> analoogje dus), maar zodra die het begeeft heb ik geen zin om nog maanden uit te gaan zoeken welke mixer ik wil, dan wil ik ook meteen een nieuwe kopen.
Mijn budget zal ongeveer rond de 5000 euro liggen (beetje meer of minder doe ik niet moeilijk over).
Ook had ik graag minimaal 24 faders (16 vind ik toch echt te weinig... en ja, ik weet dat 16 faders niet 16 kanalen betekend, maar ik heb liever dat overzicht).
Waarom digitaal? Om de simpele reden dat ik liever een analoge met total recall zou willen, maar die zijn veel te duur.
Als ik zelf zo rond kijk kom ik bij de volgende mixers uit:
Mackie D8B (2ehands, nieuw niet meer verkrijgbaar)
Yamaha 01V96 (2x... eventueel 2ehands maar dat kom je niet snel tegen...)
Tascam Dm24 (2x... ook eventueel 2ehands, maar kom je ook niet snel tegen...)
Zijn er nog andere mixers in de prijsklasse waar ik vast en zeker naar moet kijken? 2ehands is geen probleem, maar het moet niet TE oud zijn.
Als er mensen zijn hier uit de buurt (limburg of brabant eventueel) die werken met een digitale mixer en die me graag willen overtuigen dat hun mixer de beste is, mail me ff, dan kom ik zeker kijken. Ik ben op dit moment helemaal niet zo bekend in dat digitale wereldje, dus iemand die me ff het een en ander zou kunnen laten zien is ook welkom.
Mijn budget zal ongeveer rond de 5000 euro liggen (beetje meer of minder doe ik niet moeilijk over).
Ook had ik graag minimaal 24 faders (16 vind ik toch echt te weinig... en ja, ik weet dat 16 faders niet 16 kanalen betekend, maar ik heb liever dat overzicht).
Waarom digitaal? Om de simpele reden dat ik liever een analoge met total recall zou willen, maar die zijn veel te duur.
Als ik zelf zo rond kijk kom ik bij de volgende mixers uit:
Mackie D8B (2ehands, nieuw niet meer verkrijgbaar)
Yamaha 01V96 (2x... eventueel 2ehands maar dat kom je niet snel tegen...)
Tascam Dm24 (2x... ook eventueel 2ehands, maar kom je ook niet snel tegen...)
Zijn er nog andere mixers in de prijsklasse waar ik vast en zeker naar moet kijken? 2ehands is geen probleem, maar het moet niet TE oud zijn.
Als er mensen zijn hier uit de buurt (limburg of brabant eventueel) die werken met een digitale mixer en die me graag willen overtuigen dat hun mixer de beste is, mail me ff, dan kom ik zeker kijken. Ik ben op dit moment helemaal niet zo bekend in dat digitale wereldje, dus iemand die me ff het een en ander zou kunnen laten zien is ook welkom.