Chatvriendjes Meeting...lol...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik lees 't net pas! Ik woon 5 minuten fietsen van Belgie...Tis daar altijd wel redelijk druk...alhoewel om 15:00 uur...Ik zal ff kijken of ik langs kan komen. Ik doe mijn MOOG T-shirt wel aan.

... en ik mijn RozzBox sjirt!

En dan trekken wij gezellig samen op om de Music House te gaan terroriseren... :D

ik heb geen shirt met MOOG of ARP of wa dan ook erop...

maar mag ik dan me MINIMUG meenemen??

minimug.jpg

Origineel geplaatst door Nolet
Ik lees 't net pas! Ik woon 5 minuten fietsen van Belgie...Tis daar altijd wel redelijk druk...alhoewel om 15:00 uur...Ik zal ff kijken of ik langs kan komen. Ik doe mijn MOOG T-shirt wel aan.

Als jij nu even checked daar of ze notabene al wel open zijn om 15:00...dat zou ook wel handig zijn, niet elke kroeg opent de deuren om 15:00....

Verder lijkt mij dus dat !5:00 als tijd staat mits de gelegenheid nog niet open is rond dat tijdstip...

Wie komt er?

Hanz!
Riezz73!
Nolet!
Sjeijk!
D.J.Conflict (om verwarring te voorkomen... 'Ikke" is een ander SF lid... :))
MatthijsBlom!
Roel???
C738???
JohnnyBusca???
Olafmol???
=Xtrecist=???
Slipperman???
Kevin???
MeThOxY???

Last edited by a moderator:
En als ze nog dicht zijn om 15.00 ('t is zaterdag hoor, dat lijkt me sterk)?
Dan gaan we gewoon alsnog naar Charlie Chiu, de meest brakke chinees ten westen van Peking! :D

Origineel geplaatst door Hanz
... en ik mijn RozzBox sjirt!

En dan trekken wij gezellig samen op om de Music House te gaan terroriseren... :D

Ik haat MusicHouse!

Maaruh...tis niet zeker of ik langs kom...ligt eraan of ik nog in bed lig....

Origineel geplaatst door Nolet
Ik haat MusicHouse!

Maaruh...tis niet zeker of ik langs kom...ligt eraan of ik nog in bed lig....

ja iedereen haat music house, maar dat even terzijde, zou je toch ff willen informeren of die toko al open is om 15:00???

btw.. zou graag willen weten wat het adres is van Cafe Belgie..

wel zo makkelijk als ik kom he.. :D

Origineel geplaatst door Roel
klik

hmmm,klik haalt nix uit roel....misschien toch maar even copy-pasten?(ja ik ben ook vaak lui...)

en roel het is niet van "als ik kom" het is meer van "ik kom" :D dat geld dan toch ook voor jou roel!!! :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back