Chatvriendjes Meeting...lol...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik moet het helaas af laten weten. Er stond al een afspraak met een paar mensen....deze afspraak had ik over het hoofd gezien...kut en jammer.

Veel plezier in utrecht met ze'n allen..

Hmmm,das bale matt..... wie komt er nu eigenlijks? heeft het nog zin om vanaf Assen af te reizen naar Utrech???

eh ik kom nog gewoon hoor....

ey niks gaan afzeggen nu he! want ik heb juist een paar afspraken afgezegd voor morgenmiddag :D :D

Ik kom hoor... nog even twijfelen of ik voorafgaand nog naar de HCC dagen ga.

Vooral het fysieke contact, siks... als ik je daarmee blij maak? :)

Op je inmiddels verdwenen vraag wat het toevoegt om als chat-kennissen te meeten:
... dat weet je dus pas als je regelmatig in de chat komt.
De intellectuele onderwerpen aldaar besproken, dat schept 'n band hè. :)

Maargoed, net of je een excuus nodig zou moeten hebben om een paar honderd soorten bier te kunnen proberen! :biertje:

en niet steeds je berichten naderhand zitten veranderen, 6, dat is heel irritant!

ik ben thuissssssssssssssssssssss na 2 uurtjes treinen.. hehe

maar was zeker de moeite waard en alle muggezifters die nie snappen wa je op zo`n chatmeetin kan doen.....

BIER DRINKEN en lullen over synths en zo.. :D

ha balen, sjeijk maar anders kon ik op het station gaan slapen, en daar voel ik niet zoveel voor, ook al zijn die banken daar als een 2e huis voor me.... :D

Maar het was reuze gezellig en dat moeten we zekerz nog eens doen... hierbij wat foto's:

Mister Hanzzz genietend van zijn consumptie....

Copy%202%20of%2011131948.jpg

Riezz73 die het geheel niet zo ziet zitten...en dan ook veel te serieus kijkt...angstig haast... :D

Copy%201%20of%2011131948.jpg

Ikzelf duidelijk genietend van mijn Das pas lekker...

11131949.jpg

De wel edele heer Sjeijk die geen raad weet met de grote keuze aan bier....

11131948.jpg

En tot slot, last but not least, uw favoriete moderator die na menig biertje te hebben geconsumeerd het woord insert wel erg letterlijk neemt en zichzelf dusdanig patched dat de kabels later operatief verwijderd dienden te worden....

11131950.jpg

Hopende allen voldoende te hebben mogen informeren via deze weg, verblijf ik,

D.J.Conflict

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door d.j.conflict

Riezz73 die het geheel niet zo ziet zitten...en dan ook veel te serieus kijkt...angstig haast... :D

Copy%201%20of%2011131948.jpg

Hopende allen voldoende te hebben mogen informeren via deze weg, verblijf ik,

D.J.Conflict

wat? wat???? hoezo nie zie zitte??? ik zag die camera op die gsm van jou ja.. logisch da ik het ff nie zag zitte :D:D :D

maar wel inderdaad heeeeel gezellie en inderdaad voor herhaling vatbaar

Origineel geplaatst door Riezz73
wat? wat???? hoezo nie zie zitte??? ik zag die camera op die gsm van jou ja.. logisch da ik het ff nie zag zitte :D:D :D

maar wel inderdaad heeeeel gezellie en inderdaad voor herhaling vatbaar

ow! dat was het!! ik kon er al niet meer opkomen waarom je zo keek, het was mijn telefoon dus.... :D

dat ziet er weer heel gezellig uit, zo'n chat meeting in real live :)

volgende keer ben ik er ook bij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back