Je basis is altijd goed, maar de uitwerking.. mmm, ik ga daar geen woord opplakken. Doe eens wat meer je best tijdens het produceren.. Leer eens bvb te automaten, te sidechainen.. Zorg dat je wat FX-freeware kunt vast krijgen (er zijn er genoeg), probeer te layeren, vind countermelodëen uit.. ga niet zo atonaal en off-tune.. enz, enz.. Ik weet dat je het kunt, maar je doet het niet. Doen kerel, werk nu eens een week aan 'tzelfde project. En het feit dat je op je dagbesteding deze nummers maakt, nou ja.. maak dan korte soundfragmenten van 30 seconden, en als je er 20-30 hebt, breng je een album uit.. Net zoals mijn "Disruptive Zen" bijvoorbeeld. Daar zou ik persoonlijk veel meer aan hebben. En jij ook wellicht. Aan deze Wipjes die je nu maakt, is niemand wat mee.. En feedback geven is nutteloos, want je kunt niets meer veranderen. Vergeef me als ik het verkeerd zie, maar het gevoel zit er allang en dat weet je.. Succes kerel, ik typ meer dan een kwartier om jou te helpen hé makker, niet om je af te breken. Alles goeds, veel succes.