3ddie
Belegen kaas
Heb deze week nogal experimentele tracks gemaakt in FL-studio (op mijn werkplek-dagbesteding).
Vind het een heerlijk programma, toch heb ik wel iets meer met Ableton; vraag me niet waarom, maar het is gevoelsmatig (vooral met audio etc).
Eén van deze experimentele tracks (met nogal bizarre gitaarachtige-invloeden) is hieronder te beluisteren;
Dat klinkt heel erg lekker!! Het roept spanning op. Ik zou nog wel iets toevoegen... misschien een dun melodie-lijntje... of als je dat niet ziet zitten iets van percussie dat op bepaalde momenten de aandacht vasthoudt.. Maar lekker bezig!!
En wat betreft de eerdere demo tracks waarvan jij je afvroeg of je ze wel zou moeten plaatsen of niet... zolang als je erbij zet dat het een demo/tryout is kunnen mensen zelf bepalen of ze de tijd willen nemen om te luisteren en te reageren of niet... dus als je vast zit en ideeën van mensen wilt hebben zou ik ze gewoon plaatsen. Helaas heb ik zelf niet genoeg ervaring en kunde om je echt heel erg te helpen maar er zijn vast mensen die dat wel kunnen en soms tijd hebben om iemand "een kontje te geven" zodat die weer boven zichzelf uit kan stijgen.

zo, heb jij ideeën zeg ! Ik ga straks of in het weekend eens luisteren.. Welke wil je dat ik eerst luister ?