Ik heb er een, anderhalf jaar geleden voor 150,- 2ehands, was toen normale prijs... denk eraan om er nog eentje te bestellen.. ahum.
Maar goed, mijn ervaringen: gebruik vooral de loopfunctie (soms de delay en nooit de 4 uitgangen) en die is erg prettig in gebruik! Je trapt op de rechterknop, ding begint op te nemen, (tot 23 sec) je trapt als je klaar bent op linker knop en hup, ding begint meteen te loopen! Als je minder dan 11 s hebt opgenomen, kun je er nog een laag bovenop opnemen (zelfde procedure) die je ook weer kunt deleten/heropnemen terwijl de eerste laag gewoon lekker doorspeelt.
Ben zelf erg tevreden dus, is lekker degelijk praktisch ding. Klinkt prima. Gebruik hem om live synths/stem loops mee te maken en die met andere fx-en te bewerken. Ook erg leuk is een heel erg kort stukkie te loopen, heb je een lekker snelle puls in je sound!
Enige nadeel vind ik is dat de footswitches een flinke klik maken, waardoor dat klikgeluid via mijn microfoon ook in de loop terecht komt (afhankelijk van de ruimte waar ik ben).