Pink Floyd test

axa

Sample free musician
Synths and symphonic music is always my thing. So I've tested my moog and prophet with some guitars.

Wauw... ik vind het echt supermooi gemaakt!! Zit ook heel erg in de richting van mijn muzieksmaak. Doet me ook een beetje aan Mark Knopfler denken... heel erg mooi. :halleluja

Prachtig, zoals ik al zei op SC.. Ik doe het je niet na :)

Alleen die stilte na het nummer nog wegwerken.. Ah, vraagje : vanwaar heb je die vocals "ah-haa" ? Knap hoor ! ;)

Als eerste, bedankt voor jullie commentaar. its make me happy. De stilte op het eind was me ontschoten.
Het koor wat ik gebruik is een kontakt lib, Interval Les Femmes. Het is geen standaard koor maar eentje waarmee je kan experimenteren.

Mooi, verzorgd gitaarspel dat goed is te volgen. Daar hou ik van. Niet dat gefreak.

Geweldige sound. Lekker gitaarspel. Qua muziek is er volgens mij potentie voor (nog) meer.

Pink Floyd heb ik helaas helemaal grijsgedraaid.. En ik luister er tegenwoordig nauwelijks meer naar..
Toch heb ik deze track met plezier geluisterd. Fijn gitaarspel!

Een dergelijk telefoonprobleem had ik vandaag ook op mijn werk, omdat KPN eruit lag.. :-)

Laatst gewijzigd:
Mede door jullie leuke commentaren, ben ik nu bezig met een vervolg. Blijf luisteren.:P

Back