Bahamut - Radiate

Bahamut

yip yip
Hier is 't volgende synthwave nummertje van mij. Beetje de sfeer van een lekkere foute 80s actiefilm, ofzo.
Het gitaartje is een iets getweakte preset uit Omnisphere.
Have fun & comments welcome!

https://soundcloud.com/user-325743746/bahamut-radiate

Bedankt!
Heb er veel plezier aan gehad en meer werk in gestopt dan de vorige keer.
(ook al zat ik de helft van de tijd lekker te pielen door "gitaar solootjes" te spelen... :D uiteindelijk toch maar uitgekomen op een paar redelijk brave melodische stukjes, grotendeels gequantized)

Jazeker, de gang zit er lekker in, echt een toptrack wat mij betreft!
Dit is echt van een niveau waar ik hoop ik ooit aan toekom.:halleluja
Mooie opbouw steeds en twee keer een lekkere break.
Drums en synthlijnen echt prima en die gitaar daar heb je een hoop lol mee hoor ik want die is helemaal goed.:okdan:
Je mix klinkt ook top by the way.
Enigste wat ik nog kan zeggen is dat je te vroeg bent want de contest is nog niet begonnen.;)
Maar als ik dit zo hoor dan zal je ons aan het einde van het jaar nog wel 'ns kunnen verrassen denk ik zo?

Inderdaad een top track ... zo hoor ik ze graag. En je beschikt niet alleen over een gitaar preset maar je kan ze ook nog eens knap performen. Dat is iets wat ik je niet 123 na doe. Ook de balans is top. Alle volumes liggen goed, panposities zijn mooi ruimtelijk verdeeld. En je brengt genoeg wendingen aan om de aandacht vast te houden.

Kortom ... super :okdan:

Meer van dat.

:doei:

Danny :baco:

Ik zit nu op 1/3 van de track en ook ik zit er al meteen lekker in! Nu kan je met 80's sounding synths en drums bij mij al bijna bij voorbaat niet de plank misslaan, maar hier heb je echt wel een lekker nummertje te pakken. Chapeau!

Potverdikkie. Hier kan menigeen alleen maar van dromen om te kunnen maken. Net als ik :) Tof gedaan man!

met groot plezier geluisterd, al geliket op soundcloud volgens mij, ja very '80's. maar het was toen vaak echt fout, dit is goed fout. wat dat ook moge wezen, hier zitten elementen in, die het ontstijgen. mooi geproduceerd, goed gekozen geluiden. lekker opbouw. ja, plezier! lekker! en zeker goed gemaakt, is niet makkelik.

Absurd goed dit. Heel knap gemaakt... en ja... je pakt precies die 80's synth vibe. Heel erg gaaf gemaakt. Voor mij werkt dit soort tracks ook heel inspirerend. Ver maar dan ook ver boven mijn niveau maar wel een prachtig voorbeeld van wat mogelijk is als je de vaardigheden hebt... dus een ontwikkelpad voor mij. Dank je en supergoed gemaakt. Die sequences zijn ook gewoon heel lekker. Deze track, beste Bahamut, deugt aan alle kanten. :halleluja

Back