Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door forcesupreme
Is dat die Vanguard? Ik vind dat ding een beetje blikkerig klinken... het kan aan mij liggen
Beetje Dave Clarke - The storm, dit.

Origineel geplaatst door Frer!k
Ik hoop toch niet dat je Dave Clarke ook blikkerig vindt klinken?!![]()
zowel synthgeluid aan het begin als de (omgekeerde? ) percussiegeluiden en verderop de 8 bits baslijn Origineel geplaatst door matt second
het is inderdaad vanguard
goed gehoord !
Wat een eer...Origineel geplaatst door matt second
speciaal voor jou, proto
omdat je zo'n toffe peer bent :
mattsecond-dashdotcomma-b.mp3
ik weet niet wat basic channel is , maar ik heb wat dingen uit de track gesloopt

. De break klinkt ook erg lekker nu. heb je nog iets aangepast aan de mix? Klopt het dat de hihats iets zachter zijn? 'k vind de bassdrum er nu ook iets beter uitkomen.
Top, nieuwe versie is beter
.Origineel geplaatst door ProtoHuman
Wat een eer...
Het begin is goed, precies zoals ik bedoelde. En eigenlijk wordt ie alleen maar beter! Te gek nummer hoor! Ik ga 'm bewaren. De break klinkt ook erg lekker nu. heb je nog iets aangepast aan de mix? Klopt het dat de hihats iets zachter zijn? 'k vind de bassdrum er nu ook iets beter uitkomen.
Nog ff vergelijken met het 'oude' nummer...(ff luisteren...): te gek, je hebt zelfs de rides weggehaald!Top, nieuwe versie is beter
.
owja: Basic Channel is een label met relaxte minimale techno waarop vooral Maurizio maar ook Carl Craig en Jeff Mills platen op hebben uitgebracht. tresor 200 is een compilatie van 't label.

In dat geval vind ik de tweede versie beterOrigineel geplaatst door matt second
ja de mix heb ik ook aangepast, vanwege o.a. de andere kick.
of deze versie beter is, dat weet ik niet , ik zie het maar als een andere versie![]()

)Origineel geplaatst door forcesupreme
Is dat die Vanguard? Ik vind dat ding een beetje blikkerig klinken... het kan aan mij liggen
Beetje Dave Clarke - The storm, dit.
Na 3 minuten word pas echt lekker imo, als die bassline erbij komt.
Origineel geplaatst door C-Code
De kick mag van mij ook wat feller.
(zonder oneindige decay hoor!)