Nieuws van Behringer

Het lijkt me echter nog onduidelijk of SKIES ook de parasites firmware draait met alternatieve modes...
Had het even nagekeken in de manual, maar er zijn enkel 4 modes beschikbaar, dus (voorlopig?) standaard FW en geen parasites of anderen...

TRUTH Series

High-Resolution and Performance Reference Studio Monitors
The Behringer TRUTH Series Studio Monitors and Loudspeaker Components are
designed to serve our Live Portable Sound and Recording and Broadcast Customers.

$129.00

T.jpg

En filmpje,

Laatst gewijzigd:
Zo te zien een master/slave-setje waarbij alleen de master versterkt is. Niks mis mee voor bij de computer, maar heb het gevoel dat ik dat voor studiomonitors niet erg aantrekkelijk vind.

Dat ze ook geschikt zijn voor bluetooth streaming zegt eigenlijk alles waarvoor deze monitors bedoeld zijn, gewoon als desktop set als je muziek maken als hobby hebt bij de computer.
Voor die 150 euro per set kan je gewoon leuk beginnen en ik heb ze nog niet gehoord maar als ze in de buurt komen van de JBL 305 bijv dan kunnen ze een serieuze concurrent zijn voor als mensen met een klein budget toch lekker bezig willen zijn, een 4,5 inch woofer is toch heel behoorlijk uiteindelijk.
Die 3,5 bt serie voor 110 euro is voor weinig geld een prima verbetering voor mensen die tot dan toe van die piepkleine plastic woofertjes hadden staan denk ik.

Ik vind de oude trutjes mooier. Hadden ze die niet kunnen klonen?
Dit is geen nieuwe serie, je kan ze ook nog in het zwart krijgen. Vind persoonlijk wit wel mooi maar het vergeelt vaak na een tijdje zo.

Voor die 150 euro per set kan je gewoon leuk beginnen en ik heb ze nog niet gehoord maar als ze in de buurt komen van de JBL 305 bijv dan kunnen ze een serieuze concurrent zijn voor als mensen met een klein budget toch lekker bezig willen zijn, een 4,5 inch woofer is toch heel behoorlijk uiteindelijk.
Ik vraag me af of ze die klasse halen. Qua gewicht zijn de Behringers wel een beetje licht (de 4,5 weegt 5kg voor 2 speakers, zo'n JBL weegt 5kg per speaker en is natuurlijk een halve inch groter ;) ). Maar met zo'n JBL setje zit je ook honderd euro hoger.

Qua gewicht zijn de Behringers wel een beetje licht (de 4,5 weegt 5kg voor 2 speakers, zo'n JBL weegt 5kg per speaker en is natuurlijk een halve inch groter
Dat scheelt de helft qua gewicht, dat heeft oa ook te maken met een master/slave situatie natuurlijk, eentje is passief.

Dat scheelt de helft qua gewicht, dat heeft oa ook te maken met een master/slave situatie natuurlijk, eentje is passief.
Klopt, maar een klasse D versterker weegt geen 2,5kg ;). Denk dat het vnl goedkoper materiaal is waarbij je je af moet vragen of het invloed heeft op de klank of dat ze bij een beetje bas al van de speaker stands af stuiteren...

Nu ook in het zwart leverbaar.

TM1 DARK EDITION

The TM1 DARK EDITION has everything you need to elevate your audio game.
Best of all, it's available at an affordable price, so you can get the most out of your investment.

$129

TMiB.jpg

Het enige van Behringer waar ik nog naar uitkijk is die Enigma, maar die zie ik niet voor 2026 verschijnen, if at all...

Zit nog steeds op de BX700 te wachten, ooit aangekondigd, maar of hij nog komt..............................

Back