en/of MI Beads...Nu nog Circles en we kunnen Behmbient maken....
Het lijkt me echter nog onduidelijk of SKIES ook de parasites firmware draait met alternatieve modes...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en/of MI Beads...Nu nog Circles en we kunnen Behmbient maken....
Had het even nagekeken in de manual, maar er zijn enkel 4 modes beschikbaar, dus (voorlopig?) standaard FW en geen parasites of anderen...Het lijkt me echter nog onduidelijk of SKIES ook de parasites firmware draait met alternatieve modes...
Dit is geen nieuwe serie, je kan ze ook nog in het zwart krijgen. Vind persoonlijk wit wel mooi maar het vergeelt vaak na een tijdje zo.Ik vind de oude trutjes mooier. Hadden ze die niet kunnen klonen?
Ik vraag me af of ze die klasse halen. Qua gewicht zijn de Behringers wel een beetje licht (de 4,5 weegt 5kg voor 2 speakers, zo'n JBL weegt 5kg per speaker en is natuurlijk een halve inch groterVoor die 150 euro per set kan je gewoon leuk beginnen en ik heb ze nog niet gehoord maar als ze in de buurt komen van de JBL 305 bijv dan kunnen ze een serieuze concurrent zijn voor als mensen met een klein budget toch lekker bezig willen zijn, een 4,5 inch woofer is toch heel behoorlijk uiteindelijk.
). Maar met zo'n JBL setje zit je ook honderd euro hoger.Dat scheelt de helft qua gewicht, dat heeft oa ook te maken met een master/slave situatie natuurlijk, eentje is passief.Qua gewicht zijn de Behringers wel een beetje licht (de 4,5 weegt 5kg voor 2 speakers, zo'n JBL weegt 5kg per speaker en is natuurlijk een halve inch groter
Klopt, maar een klasse D versterker weegt geen 2,5kgDat scheelt de helft qua gewicht, dat heeft oa ook te maken met een master/slave situatie natuurlijk, eentje is passief.
. Denk dat het vnl goedkoper materiaal is waarbij je je af moet vragen of het invloed heeft op de klank of dat ze bij een beetje bas al van de speaker stands af stuiteren...