Nieuws van Behringer

Ja, die BX700 ben ik ook heel nieuwsgierig naar. Maar deze is officieel vertraagd.
Ze hebben het over 14 releases op korte termijn, waaronder 7 midicontrollers.

Maar goed, release op korte termijn kunnen we ondertussen wel van Behringer.

Attachments

• FB_IMG_1779305395689.jpg
    FB_IMG_1779305395689.jpg
    175,4 KB · Bekeken: 81
Die sequencer had er toch al lang moeten zijn.
Het is niet bepaald rocketscience.

Die sequencer had er toch al lang moeten zijn.
Het is niet bepaald rocketscience.
Typisch Behringer, ze lekken vanalles en prioriteren dan wat de beste combi van meeste aandacht krijgt en makkelijk te maken is

klink wel goed. 2 vco's ?
Ja het is een kabouter bak en spannende modulatie hoef je niet te verwachten.
Maar de sound is gewoon wel dik voor bas en leads.

Zelf vind ik de Model D 1 van hun beste kloon en ben daar nog erg blij mee.
Ook die Poly D klinkt niet verkeerd.

Ik kan even niet zo snel die delay en reverb niet vinden op dat bakkie. Op mijn mini trouwens ook niet.
Het is verborgen galm.

klink wel goed. 2 vco's ?
3 zelfs meende ik te horen van de demomeneer. Ik vind hem ook wel goed klinken. De simpele architectuur zal op zo'n klein ding eerder een voordeel dan een nadeel zijn. En hij zal ongetwijfeld maar een paar tientjes zijn dus leuk als tussendoortje.

Doet me denken aan de Volca keys. Parafonisch.. kon ook chords doen maar kon ook monofoon in unison bespeeld worden. octave.. ring ook dacht ik. Ook midi CC# aanstuurbaar, dat was echt superfun..
Met de Volca Bass en Beats maakte ik ooit het demootje hieronder.. beetje processen.. eq, fx en layeren.. maar die Behringer klinkt zo te horen wel wat strakker dan de Volca's..

Vet! nou ja die klinken ook leuk.
Maar de Model D is natuurlijk wel Moog dik dus goed voor bas en leads.
Ik heb ook die Model D. Die is echt goed ja. Dus met CC# en parafonisch bespeelbaar maakt em wel breed inzetbaar.
Maar ze hebben echt zoveel van die bakkies.. ook een Casio Phase distortion, JP8000, en er kwam ook nog een Jupiter versie dacht ik.. Of het is aangekondigd ??? Ze droppen zoveel demo's van spul.. vorig jaar oktober kocht ik een geluidssysteem van ze. Bij een shop waar ie te koop was. Nieuws van Behringer
Paar maanden later het bericht dat het nog ff ging duren en dat het ze beter leek mijn geld terug te storten (geen Music Store ;)) en maar gedaan toen. Systeem is nu nog steeds niet beschikbaar.. Behringer B6X

Ja, hij zal niet op tijd zijn voor mijn Berlijntripje deze zomer. Behringer kennende zal het nog wel een paar maanden/jaar duren.

Ik zie dat die Jupiter (JT) er wel is.. maar klinkt niet zo overtuigend als de Model D die ze hier presenteren.. wel 'n leuk prijsje trouwens.. :)

Er is ook nog een UBXa mini onderweg zie ik.. Behringer UB-Xa Mini

Oh.. als dat memory knopje hetzelfde werkt als op de UBXa heeft ie 8 geheugens. Dat kan soms handig zijn met zulke iele potjes..

1781032951147.png

Back