Nieuws van Behringer

ja die hebben eraf gehaald.
Ja, zoals mn reply op de behringer Facebook page lol... schijnbaar verschillen de meningen wat betreft random culturele appropriatie. Ben nochtans een gediplomeerd academicus in de materie... maar bon, genoeg ge'woke'd voor vandaag :geslaagd:

Tsja, weer een analoge synth die uit de hoge hoed komt vallen.. waar blijven de drum machine, de sampler, de Fm synth.
Hoop dat ze nu een keer met iets anders komen, een toffe VA synth (Hydrasynth )of een hele gave groovebox, (MC707 achtig).
Laten ze nu eerst eens zorgen dat de instrumenten die ze promoten, ook volop te verkrijgen zijn.
Ben best wel een Behringer fan, maar word een beetje veel zo..heb er nu zeven gehad en dat is wel genoeg.

Het is de wet van de grote aantallen die Behringer toepast, lage marges en veel afzet. Als ze op enig nieuw te lanceren product denken een marge te kunnen pakken dan doen ze dat. De strategie lijkt goed voor Behringer te werken.

Ik vraag me wel af of Behringer ook missers heeft gemaakt, daar bedoel ik mee, producten die totaal niet of die minder dan gedacht verkopen en waarvan de productie daardoor bij 1 of enkele batches is gebleven.

lijkt me dat ze in de eerste run break even proberen te halen. dan ff wachten zodat er meer vraag komt en dan een tweede run doen.
Die tweede run is dan veel goedkoper omdat het hele proces al is getest en alle assembly machines snel kunnen worden opgezet.

Denk dat de Wasp en K2 mk1 niet zo een sucses waren. maar goed wilde gok.

hoe bevalt de MS5? vind hem erg aantrekkelijk maar gebrek aan plaats.

Terwijl die K2 echt een super toffe bak is.
Wat ik mij afvraag: blijven ze van de klonen alles maken of zijn er ook al dingen
uIt productie? TD3 was 1 van de eerste volgens mij en die blijven ze maar uitpoepen lijkt het:)
En ze worden ook steeds goedkoper..

ik ben echt super blij met de RD6.
heb hem wel een aantal nachten laten spelen zodat de componenten zich goed inzetten.

hoe bevalt de MS5? vind hem erg aantrekkelijk maar gebrek aan plaats.
Heel goed. Ik vind dat de meeste demo's op Youtube geen recht doen aan de dikheid en warme / ronde sound van deze bak. Op basis van deze demo's alleen zou ik hem niet kopen. Ik was eerst sceptisch tegen over deze synth maar dat was snel over toen ik hem had.

Enige wat ik jammer vind is dat sommige slidercaps uit een andere batch lijken te komen en zijn wat minder mooi om te zien. Volgens Thomann hoort dat zo en is het een feature maar ik betwijfel dat. Zit er
daarom aan te denken een nieuwe te kopen en deze terug te sturen al ben ik daar waarschijnlijk al te laat mee.

Hoe dan ook, heerlijke sound, die hou ik er wel bij.

Denk dat de TD-3 en de RD-6 nog steeds de best verkopende machines zijn op dit moment, zijn tijdloos denk ik
RD-9 staat hoger op de Thomann verkoop lijst, zelfs op nummer 2, na de stylophone drum.

ik ben echt super blij met de RD6.
heb hem wel een aantal nachten laten spelen zodat de componenten zich goed inzetten.
ik hoop wel gevoed met een adapter met Actief Harmonisch Filter ? Anders werkt het juist averechts, gaat de warmte en frisheid eraf.

Back