Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja, kaatsen, bal, etc.Origineel geplaatst door sjam
okee inderdaad de reply's die ik al zo'n beetje verwacht had.
En als je wist wat voor replies je zou krijgen weet je ook dat er over smaak niet te twisten valt, en dat een loop op zichzelf misschien 3 keer nergens naar kan klinken, maar de rest van de track wel gaaf kan zijn.een loop is vaak de basis voor een trek. de dingen die hier gepost worden, worden in elk geval op die manier gebracht. Je kan horen of de beats funky zijn, en hoe de sounds zijn. er wordt een sfeer gezet. Je kan dus zeker wel wat horen aan zo'n loop. (dus ook of het liftmuziek is)
Nee, dat vind ik niet. Genoeg keren dat ik kritiek heb gegeven op tracks die ik zelf niet zou kunnen maken. Je lijkt alleen hier alles vrolijk over 1 kam te scheren in plaats van te zeggen wat ermee mis is - kortom, waar de mensen hier voor bekritiseerd worden (het gebrek aan 'echte' kritiek) geef jijzelf -ook- niet.maar goed ik vind het ook altijd jammer als mensen denken dat je ergens alleen een mening over mag hebben als je het zelf beter kan.
En meningen kun je het beste onderbouwen. Dus, wat is er mis met de loops, en waarom zijn ze niet funky - en als je echt goed bent kun je ook nog zeggen hoe ze je wel funky kan maken.Misschien ben ik wel een ontzettende prutser! wat maakt dat uit! ik vond gewoon dat er wat gezegd moest worden over het bedroevend lage nivo van de meeste mp3 tjes hier.
.Origineel geplaatst door sjam
ik ga verder de discussie niet aan, want aan van die forumgasten die elkaar zo via het internet zitten af te zeiken heb ik altijd een hekel gehad. "wat doe je nou zelf dan?!!" .....tja sorry.... maar goed daarom zal ik dus niet meer reageren in deze thread.
Origineel geplaatst door sjam
waar mijn loops blijven?Om eerlijk te zijn weet ik niet eens hoe ik eigen shit upload.maar goed ik vind het ook altijd jammer als mensen denken dat je ergens alleen een mening over mag hebben als je het zelf beter kan. Misschien ben ik wel een ontzettende prutser! wat maakt dat uit! ik vond gewoon dat er wat gezegd moest worden over het bedroevend lage nivo van de meeste mp3 tjes hier.
zoo dat was het weer,
ik ga verder de discussie niet aan, want aan van die forumgasten die elkaar zo via het internet zitten af te zeiken heb ik altijd een hekel gehad. "wat doe je nou zelf dan?!!" .....tja sorry.... maar goed daarom zal ik dus niet meer reageren in deze thread. Reply gerust, ik zal het nog wel lezen...

Origineel geplaatst door Soundtrooper
I think you're on to something, Sherlock![]()
Origineel geplaatst door Cheimoon
I'm not. Ik had het eigenlijk ook niet moeten posten (het maakt het zo privé-erig), maar aangezien het alleen maar positief voor Sjam is, neem ik aan (hoop ik) dat er verder geen bezwaar tegen is (anders moeten de mods het gewoon deleten).
ik val even zomaar er tussen in.Origineel geplaatst door ikke
Vijf Loops
(in dat laatste loopje ben ik de "paaah" door een Casio sk-1)
Origineel geplaatst door sjam
over het snatchen van loops: nee dank je, ik maak liever zelf iets. klinkt het ook nog ergens naar.
Nee ik gebruik sowieso geen loops van anderen. Ook geen sample cd's trouwens. Of presets. Maar goed das weer een hele andere discussie.
een loop is vaak de basis voor een trek. de dingen die hier gepost worden, worden in elk geval op die manier gebracht. Je kan horen of de beats funky zijn, en hoe de sounds zijn. er wordt een sfeer gezet. Je kan dus zeker wel wat horen aan zo'n loop. (dus ook of het liftmuziek is)
waar mijn loops blijven?Om eerlijk te zijn weet ik niet eens hoe ik eigen shit upload.maar goed ik vind het ook altijd jammer als mensen denken dat je ergens alleen een mening over mag hebben als je het zelf beter kan. Misschien ben ik wel een ontzettende prutser! wat maakt dat uit! ik vond gewoon dat er wat gezegd moest worden over het bedroevend lage nivo van de meeste mp3 tjes hier.
zoo dat was het weer,
ik ga verder de discussie niet aan, want aan van die forumgasten die elkaar zo via het internet zitten af te zeiken heb ik altijd een hekel gehad. "wat doe je nou zelf dan?!!" .....tja sorry.... maar goed daarom zal ik dus niet meer reageren in deze thread. Reply gerust, ik zal het nog wel lezen...
Later!