Loops !!!!

:D Hehehe, goed idee.

Ik vind deze thread trouwens best een leuk gebaar: deel wat loopjes met elkaar. Waarom niet?

Wel weer opvallend/grappig dat er altijd zeikerds zijn die elke poging om een leuke uitwisseling van 't 1 of ander willen verzieken..:zeg dan niks!

O ja, als 'k tijd heb en 't werkt een bitje op m'n compUtert, zal ik ook wel es wat dumpen hier.

een loop is maar een loop,dat men er plezier in heeft om ze te maken is duidelijk.
Daar gaat het om,je moet dit forum ook zien als een openbare gelegendheid met een urinoir,er zal atijd een zeikerd langskomen,wiens blaas op springen staat.

ok, hierbij een andere approach. een string loopje die ik oorspronkelijk gemaakt heb voor een bepaalde pagina op mijn website waarbij die steeds gelooped werd. (Uiteindelijk toch maar niet geplaatst :)).

Attachments

• stringloop.mp3
    327,1 KB · Bekeken: 130
Daarom.
(damn, dit had voor Quifsters post moeten staan - mooie strings zijn dat trouwens!)

En voor de gezelligheid en om het weer lekker on-topic te maken dus maar wat bere-oude loops (één uit 1998, twee uit 1999). Heeft niets met wat ik nu doe te maken, maar was toen wel geinig, misschien nu nog. Gemaakt met Fast Tracker 2, wat ik nu niet meer heb, dus xm's op lage kwaliteit, het is niet anders (ik krijg ze niet geconverd naar wav of mp3), maar wel afspeelbaar met Winamp. Het is wel te horen dat ik van alles uitprobeerde toen, geloof ik. 8o)

Iedereen is vrij deze loops onbeargumenteerd af te zeiken, doe ik zelf ook in dit geval. :P

Attachments

• cheimoon - oude loops.zip
    288,4 KB · Bekeken: 146
ik heb alleen een hekel aan anonieme zeikerds .. zodra ik kan pb-en vind ik het best !

en nu weer loooooooooooops !

( komen misschien nog wat aan van mij .. heb weer 3 ongemaakte projectjes van me vakantie liggen :D )

Hay

mijn eerste loop ,ik heb er nog nooi een gemaakt dus zal die wel verkeerd zijn

Attachments

• loop.mp3
    64,1 KB · Bekeken: 137
GNAAAFFFF hoor!!!
d'r zitten echt een partij super vette loops hier in de thread, degene die er voor mij uitsprongen waren de allereerste upload van Isniezot , en die 6mb file van Fuse.
Dan heb ik een hoop gave Lounge loops gehoord en veel vette brokenspul.
Echt onwijs gasten, keep it up!!
:luv: this thread

Origineel geplaatst door turtel
Hay

mijn eerste loop ,ik heb er nog nooi een gemaakt dus zal die wel verkeerd zijn

Leuk, alleen heb ik weinig trek om Winamp -zelf- op repeat te zetten :D.

Origineel geplaatst door Yoozer
Leuk, alleen heb ik weinig trek om Winamp -zelf- op repeat te zetten :D.

Hele lijst wissen op de loop na, Winamp op repeat zetten. Wel een tikje aan het einde, maar verder loopt-ie mooi. :eureka:

Laatst gewijzigd:
en hier een autechre klinkende loop van mij.

Attachments

• autechre-loop.mp3
    910,8 KB · Bekeken: 132
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door isnieZot
en hier een autechre klinkende loops van mij.

Mhhh, dikke poep voor onder een sience fiction film. Perfect voor bij 2001 als die gozer dat lege ruimte schip in huppelt.

Origineel geplaatst door trash
een loop is maar een loop,dat men er plezier in heeft om ze te maken is duidelijk.
Daar gaat het om,je moet dit forum ook zien als een openbare gelegendheid met een urinoir,er zal atijd een zeikerd langskomen,wiens blaas op springen staat.

Ben hem dankbaar. Deze jong belegen thread is weer nieuw leven ingeblazen.

een oudje:

(en idd een prima topic!!) :biertje:

Attachments

• gekheid.mp3
    900,5 KB · Bekeken: 128
hoi grote boze mensen!

tis grappig hoe je met twee posts een bom kan laten afgaan in zo'n thread...
ik ben hier niet zo vaak als jullie daarom reageer ik eigenlijk veel te laat en nog tegen mijn eigen belofte in ook.
maar ik geef het toe het was een zeer provocerend mailtje en al jullie kritiek was terecht en nog goed onderbouwt ook.
anyways, ik ben inderdaad dat scratch mannetje dat eerder in de thread genoemd wordt. Tsja mijn forum naam is ook mijn echte naam, ik hoef me niet te verschuilen, toch??beetje onhandig alleen dat bijna niemand in nederland sjam heet. (hier zou zo'n knipogende smiley kunnen staan maar ik heb een hekel aan die dingen)
Huidig project is "nobody beats the drum", als je wat van me wil horen, moet je daar maar op googlen ofzo, ik ben trouwens de man van de beats, minder van de synths.

ik ga in vrede,
sjam

Back