metatron
Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Je geeft aan dat je een eigen bedrijf hebt. Weet niet wat soort bedrijf het is en of je hiermee afhankelijk bent van andere mensen. Indien dit niet het geval is, zou je de eerste 2 uur van de dag, nadat de kinder de deur uit zijn, kunnen besteden aan het maken van muziek. Zet je een timer en na die 2 uur ga je verder met je normale werk.
Je kan die 2 uur ook doormidden delen en een uur in de ochtend en in de middag. Ben je opdat moment even niet bereikbaar voor klanten, wat altijd al een mogelijkhied zou kunnen zijn doordat je ook in een meeting of iets kan zitten. Ben je ook niet bereikbaar. 2 uurtjes voor jezelf per dag wat je ook weer de nodige energie en enthousiastme kan opleveren om verder te gaan met je normale werk.
Een van de dingen die ik doe is mensen coachen in time management. En het maken van een goede dag indeling maakt je veel productiever in alles wat je doet.
Je kan die 2 uur ook doormidden delen en een uur in de ochtend en in de middag. Ben je opdat moment even niet bereikbaar voor klanten, wat altijd al een mogelijkhied zou kunnen zijn doordat je ook in een meeting of iets kan zitten. Ben je ook niet bereikbaar. 2 uurtjes voor jezelf per dag wat je ook weer de nodige energie en enthousiastme kan opleveren om verder te gaan met je normale werk.
Een van de dingen die ik doe is mensen coachen in time management. En het maken van een goede dag indeling maakt je veel productiever in alles wat je doet.
Veel goede inzichten en tips waar ik wat mee kan. Ik merk nu al dat ik het mixen waarschijnlijk te 'serieus' neem. Ik benader het bijna wiskundig, terwijl dat ook muzikaal kan. Lekker aan knopjes draaien en snel door gaan als het beter klinkt. Verstandelijk vind ik dat heel moeilijk. Maar ik doe mijn best.

Daar ben ik dus maar mee gestopt.