Gloomy - The Day Before

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

Minder hektisch gedoe, meer chill.
Zou graag weten wat jullie ervan denken..
't is weer zoiets wat anders.

Best de comments lezen en het filmpje bekijken..

Vele groeten, een fijne dag en bedankt alvast.

Gloomy. :okdan:

Wat een lekkere track... lekker veel effecten en mooie arps/sequences met veel afwisseling. Boeiend tot het eind want steeds nieuwe sounds, geluiden en patronen. Ik kan alleen het filmpje niet vinden op JijBuis. Kun je een link plaatsen?

Ik kan alleen het filmpje niet vinden op JijBuis. Kun je een link plaatsen?

Dom, dom, dom... doorklikken naar soundcloud en daar staat een link naar het filmpje... Filmpje is wel een boel bangmakerij... het gaat ervan uit dat mensen zich veilig achten op deze planeet en in dit heelal. Maar we leven op een enorme bom waar slechts een klein korstje omheen zit. Uiteraard is dit een gevaarlijke wereld. We kunnen zomaar ten prooi vallen aan natuur geweld... maar zo worden we niet opgevoed... nee we moeten allemaal de leugen van een veilige plek hebben... en waar we dan alsnog bang voor zijn daar kunnen we ons tegen verzekeren... het heelal is ook een vijandige plek... we worden dagelijks gebombardeerd door voorwerpen die het heelal doorkruisen. De kans is klein dat we geraakt worden door iets heel groots... maar de kans bestaat... vraag maar aan de dino's die hebben dat van dichtbij meegem... oh wacht...

Mensen moeten eens stoppen met verlangen naar een "safespace" waar je niets kan gebeuren... realiseer je dat het een groot kansspel is en dat je een boel gewoon niet in de hand hebt en niet kunt controleren of bepalen. Desalniettemin zou ik wel iedereen aan willen raven om gewoon je school af te maken en goed op te letten bij oversteken... ;)

Laatst gewijzigd:
Dank jullie wel, 3ddie, Robi en ToAd, leuk om te lezen dat jullie hem goed vinden.. Ik vreesde anders eerlijk gezegd.. Wat het filmpje betreft, daar wijden we beter over uit op Soundcloud zelf, want dat hebben de meeste moderators niet graag ;) Hier gaat 't om de muziek :D Thanks nogmaals gasten!!!

Toch nog vrij hectisch hoor.. :P Maar ik heb hem helemaal afgeluisterd!

En omdat zo'n 99% van de mensheid volkomen geschift is, wordt het idd nooit wat met onze planeet vrees ik.. :-D

:koffie:

Klinkt lekker, maar de drum ietwat houterig vind ik.

Glooomy,

had deze(The Day Before) nog onder het mes genomen maar was er eigenlijk niet happy mee toen.

Maar daarnet met frisse oren geluisterd en dacht mwha best wel oke.:D
Dus post hem maar.:mega:

Kratje bier voldoet.(heiniken);)

192Kb-Mp3

Attachments

• The day before remixed.mp3
    4,9 MB · Bekeken: 155
Toch nog vrij hectisch hoor.. :P Maar ik heb hem helemaal afgeluisterd!

En omdat zo'n 99% van de mensheid volkomen geschift is, wordt het idd nooit wat met onze planeet vrees ik.. :-D

:koffie:

Ook op jou kan ik steeds rekenen Bohemen, dank je wel man, apprecieer ik van harte..
Jawel, ik heb nog hoop voor de Aarde.. de eerstkomende maanden toch nog :D

Glooomy,

had deze(The Day Before) nog onder het mes genomen maar was er eigenlijk niet happy mee toen.

Maar daarnet met frisse oren geluisterd en dacht mwha best wel oke.:D
Dus post hem maar.:mega:

Kratje bier voldoet.(heiniken);)

192Kb-Mp3

Ja, hij klinkt heel anders hé, beter vind ik.
Wat heb je er allemaal mee gedaan.. Hogere bass, minder mids en highs ?
Thanks makker, ik voel me vereerd :)
Kratje Heiniken hebben ? Kan ik je wel bezorgen, pm me maar als je zin hebt in een lekker :biertje:

Duvel }:| maar dan krijgt ie maar 6 flesjes in plaats van een krat, hahaha :W

:DNee yo geintje maar een Duvel is ook niet verkeerd idd.:mega:

Je vroeg nog wat ik zoal gedaan heb maar ik weet het werkelijk waar niet meer wat...tis een hele lijst aan instinctieve acties.

Het zijn soms grote ingrepen en dan weer veel kleine en dan valt het meestal als een puzzel in elkaar ...soms draaf ik weer tever door en dat pleurt het uit elkaar en soms lukt het gewoon niet tehalen wat ik wil bereiken:D

Elke track is weer anders.Het kan nog wel beter maar dit is voor de fun.
Voor het echte werk zou ik toch graag een keer een mixed versie willen hebben met alle kanalen ge-exporteerd als wavs zeg maar.
MAar daar gaat veel tijd inzitten.Dan wordt het afmixen en eventueel afmasteren.
Enigste wat ik merk is dat ik vooral van een heldere/sound hou maar wel met byte.
En verassend genoeg hate ik het afmixen en masteren van mijn eigen tracks(nog steeds de zenuwen van) maar voor anderen vind ik juist supergaaf om tedoen, vooral als je opeens een big smile hebt van ja dat is de sound:okdan:

:walker:

Hey dude, ik zal eens een ongemixte, ongemasterde versie naar je doorsturen als de tijd rijp is.. Ik ben bezig aan een nieuwe track, mss stuur ik je de stems wel eens door :)

Hartstikke bedankt, fijne kerel! :)

Back