Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er nog een draagbare staan.Draait tegen 90 decibel,maar wel in het ritme.Een airco! Zweet me kapot
kan je hem syncenIk heb er nog een draagbare staan.Draait tegen 90 decibel,maar wel in het ritme.![]()

Het nadeel met ventilatoren is dat ze als het eenmaal echt warm is, ze alleen nog maar pislauwe lucht verplaatsen. Krijg je zo'n ranzige kleffe tropenwind in je hok.Deze heb ik 5 stuks van (3 als backup) deze dingen zijn echt fucking goed, echt een dikke vette blower die gewoon erg veel lucht verplaatst, redelijk stil, aanrader. Bedank me later
Ik snap het niet aan de kust staan genoeg ventilatoren geïnstalleerd van onze belastinggeld en ze zijn nog van plan om nog meer te installeren.Een airco! Zweet me kapot
Normaal wel ja, maar deze geven zon pijp lucht dat je gaat verdampen en dus koud worrrrrrHet nadeel met ventilatoren is dat ze als het eenmaal echt warm is, ze alleen nog maar pislauwe lucht verplaatsen. Krijg je zo'n ranzige kleffe tropenwind in je hok.
Alleen bij een hittegolf.kan je hem syncen![]()
Normaal wel ja, maar deze geven zon pijp lucht dat je gaat verdampen en dus koud worrrrrr