Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Airco is top. Paar jaar geleden aan laten leggen (ook in de zolderstudio) en van een bloedheet zweethok waar je niet wil zijn is het nu een oase van koelte en creativiteit. Beste investering ooit, zeker nu de zomers steeds vaker en langer erg warm zijn. En door de zonnepanelen kost het niks om te laten draaien overdag tijdens warme dagen.

Deze heb ik 5 stuks van (3 als backup) deze dingen zijn echt fucking goed, echt een dikke vette blower die gewoon erg veel lucht verplaatst, redelijk stil, aanrader. Bedank me later

Attachments

• maxresdefault-1262984035.jpg
    maxresdefault-1262984035.jpg
    82,3 KB · Bekeken: 72
Wil de Behringer JT Mini en de Phara-O ook nog wel hebben.

Deze heb ik 5 stuks van (3 als backup) deze dingen zijn echt fucking goed, echt een dikke vette blower die gewoon erg veel lucht verplaatst, redelijk stil, aanrader. Bedank me later
Het nadeel met ventilatoren is dat ze als het eenmaal echt warm is, ze alleen nog maar pislauwe lucht verplaatsen. Krijg je zo'n ranzige kleffe tropenwind in je hok.

Een airco! Zweet me kapot
Ik snap het niet aan de kust staan genoeg ventilatoren geïnstalleerd van onze belastinggeld en ze zijn nog van plan om nog meer te installeren.😅

Het nadeel met ventilatoren is dat ze als het eenmaal echt warm is, ze alleen nog maar pislauwe lucht verplaatsen. Krijg je zo'n ranzige kleffe tropenwind in je hok.
Normaal wel ja, maar deze geven zon pijp lucht dat je gaat verdampen en dus koud worrrrrr
Je moet er wel achter / naast gaan zitten, dan werkt het echt perfect. zit je buiten de straal dan ga je kapot

• Duimpje
Duimpjes: Nap
hihi t is wel een beetje dat ja, maar wel lekkar :

Back