[Techno] Technification

Eerste nummer heeft naar mijn mening erg weinig met techno te maken.

Tweede nummer gaat een beetje dezelfde kant op maar is net iets beschaafder. Erg veel filter actie in deze 2 racks met naar mijn smaak wat te weinig variatie.

De derde track vindt ik een stuk beter. Lekker na die korte break als die dikker BD erin kickt. En best een cool percussie loopje op de achtergrond.

Vindt dus de 3e veruit de beste. Maar da's mijn mening.

hmm
je track is misschien nog maar 2 min lang maar ie begint al te vervelen na 1 minuut.
Ik vind em tot nu toe te 1-tonig,te weinig variatie,je kick vind ik redelijk maar hij begint te vervelen omdat ie hetzelfde blijft qua lijn,probeer es nog 1 kick bij te doen en dan weer 4/4 voor wat meer verandering..,en die andere geluiden op de achtergrond hoor ik bijna niet.Als ik jou was zou ik em es grondig aanpassen.

succes

de basis is er. nu nog verder uitwerken. je neigt naar speedy j, plastikman en andere van die langdradige artiesten. maar die weten het wel spannend te houden door goed op en af te bouwen. (ik ben overigens een groot liefhebber van het hiervoor genoemde, dus dat je langdradig niet als iets verkeerds beschouwd) check die artiesten en leer ervan.

thnx voor de tip ik hou zeker van het herhalen van loops...ik zal es lekker gaan sleutelen

Zelfde commentaar als voorgaande.

Ben ook zeker 'fan' van langdradige loops, e.d. dus daar ligt 't niet aan; beetje uitwerken 't nummer.

:biertje: goed op weg al!

Back