Beechcraft - nieuwe track (vocal trance)

:D toch is het wel een goeie manier om je track een 'lift'te geven!

Het effect op de stem vind ik 3x niks, maar dat is al gezegd

Vind het een leuke produktie, maar ik mis gevoel in de track. Net of de zangeres het uit de losse pols zingt en niet eens weet wat ze zingt.

Groet Erik

das een grote verbetering! veel krachtiger, gecontroleerder, meer drive...alleen het minpunt blijft dat de zangeres te duidelijk geautotuned is, dat maakt het een beetje gekunsteld soms. Maar dit is dus nog niet de definitieve?

Origineel geplaatst door joep
Zo, heb hem wat verder klaar gemaakt en wat dingetjes veranderd.

Hij is hier te halen:

http://members.home.nl/arjenniemeijer/Music/

:biertje:

ik vind dit niet eens zo verkeerd eigenlijk, 't is niet mijn stijl maar het nummer heeft power, en dat geautotunede stukje heeft juist iets vind ik....leuk gedaan!!!

Origineel geplaatst door hansbakker
das een grote verbetering! veel krachtiger, gecontroleerder, meer drive...alleen het minpunt blijft dat de zangeres te duidelijk geautotuned is, dat maakt het een beetje gekunsteld soms. Maar dit is dus nog niet de definitieve?

Ha Hans,

Definitieve versie..? Mm ja, ik denk dat dit wel bijna ok is nu.
Heb gister Marcel het linkje gestuurd..

:koffie:

Origineel geplaatst door joep
Ha Hans,

Definitieve versie..? Mm ja, ik denk dat dit wel bijna ok is nu.
Heb gister Marcel het linkje gestuurd..

:koffie:

hmm...ik zou Patriott maar even vergeten...ik denk zelf niet dat ik bij ze ga tekenen met alex, we zijn het niet helemaal eens met de gang van zaken..ik zal je even de situatie per mail voorschetsen.

Origineel geplaatst door hansbakker
hmm...ik zou Patriott maar even vergeten...ik denk zelf niet dat ik bij ze ga tekenen met alex, we zijn het niet helemaal eens met de gang van zaken..ik zal je even de situatie per mail voorschetsen.

Ahaaaa, heb je mail gelezen!
Het voorstel wat ik kreeg van hen voor mijn vorige track vond ik nou ook al niet echt geweldig ( zacht uitgedrukt...)
Klote dat ze zo met je tracks om gaan, getuigd van weinig respect! En weinig lange termijn visie...

Eveneens,... leuke productie. (Niet om te muggeziften, maar persoonlijk vind ik de vocalen op sommige stukken in het nummer niet echt 100 % passend. Ik heb het gevoel dat er nog meer kan uitgehaald worden.

Het zit er wel in, maar persoonlijk heb ik niet dat "woehoew wat een super vette plaat is dit" gevoel.

Al bij al goed gewerkt! ;)

jo ik vind dit een gaaf nummer.
Ik ben nou niet echt zo prof. om te zeggen dat'" dit en dat" niet klopt.
ik heb hem nu opstaan en hij staat op repeat. Ik heb hem zeker wel meer dan 10x gehoord. Ik vind het gewoon een goed commercieel nummer.
Ik zie me zelf wel in een discoteka op dit nummer swingen. Oke het is geen HIT volgens mij.
Maar wat ik hoor met mijn simpele oren vind ik het gewoon oke !:okdan:

nix mis mee

Origineel geplaatst door sowhat
jo ik vind dit een gaaf nummer.
Ik ben nou niet echt zo prof. om te zeggen dat'" dit en dat" niet klopt.
ik heb hem nu opstaan en hij staat op repeat. Ik heb hem zeker wel meer dan 10x gehoord. Ik vind het gewoon een goed commercieel nummer.
Ik zie me zelf wel in een discoteka op dit nummer swingen. Oke het is geen HIT volgens mij.
Maar wat ik hoor met mijn simpele oren vind ik het gewoon oke !:okdan:

nix mis mee

Thanks!
Heb hem afgelopen zaterdag even laten draaien in een discotheek
:dj:

Er werd lekker op gedanst!

Origineel geplaatst door Henri/etgin303
:okdan: Klinkt lekker hiero...

Waar maak je dit mee ? Welke synth/VST's/ ?
Ben benieuwd, zeer knap gedaan vind ik!

Gr HEn303

Is gemaakt met softsynths ( albino 2, Halion, Access virus voor Powercore).
Heb nog 1 hardware synth ( KS rack) en die neemt in deze track de ruisige zweefsound in
de refreintjes voor zijn rekening.

Ciao.

Back