nieuws wordt weggemikt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Juuliea

Bibliothecaresse in Black
beste mede forummers,

waarom wordt er zonder bericht nieuws weggehaald???

is het niet intressant genoeg??

ik wil wel weten waarom dit gebeurd

het ging over een m-audio keystation 88es

gr jedee die er geen ruk van begrijpt waarom er nieuws wordt verwijderd

Klopt helemaal.

Het nieuws item 'Monosynth CD' (geheel niet-commercieel en nota bene van leden) werd zonder pardon verplaatst, en nu

zie ik die Philips CD (overigens heel leuk) ineens wel op de nieuws pagina. Hoort dat dan ook niet bij releases?

Is daar nog een verklaring voor te geven?

dat het veplaatst is is tot daar aan toe maar stuur dan een pb naar de plaatser

lijkt me wel fatsoenlijk....

Beste Jedee,
Het gebeurt met grote regelmaat dat we berichten samenvoegen, bijv. omdat in een eerdere thread al over hetzelfde onderwerp werd geschreven. Dat doen we met name om het forum voor jou en de andere gebruikers overzichtelijk te houden, om ervoor te zorgen dat de zoekmachine beter kan werken, en om discussies de goeie richting op te sturen.

Omdat wij, als mods, per dag een gigantische hoeveelheid threads bekijken in onze vrije tijd (nooit in de baas z'n tijd... écht niet hoor! :bekdicht: ) is het ondoenlijk om elke moderatie-actie via PB toe te lichten.
Het versturen van PB's gebeurt vooral in uitzonderlijke gevallen, bijv. als iemand het veel te bont maakt.
Meestal is het ontvangen van een 'officiele synthforum moderatie PB' niet echt een reden tot vreugde... ;)

Als je vragen hebt over een thread die je kwijt bent, kan je twee dingen doen:
-Even in je eigen profiel kijken, en dan 'Zoek alle berichten die deze gebruiker heeft geplaatst' aan te klikken.
Op deze manier kun je snel zien waar een bericht ook al weer staat.
-Contact opnemen met een moderator, bijv. via PB, zoals je ook in dit geval hebt gedaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back